گوناگون

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه دایر شد

81168501 5703480

به گزارش خبرنگار ایرنا، ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاونان استاندار و جمعی از مدیران جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان بخشهای یاد شده از استانهای مختلف کشور و بیش از 20 کشور جهان در محل نمایشگاه های دایمی ارومیه واقع در پارک جنگلی گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از 70 موسسه داخلی و نمایندگان موسسات و شرکتهای خارجی حضور دارند که 60درصد آنان در بخش کشاورزی و 40 درصد در بخش دامپروری هستند.

کشورهای آلمان، هلند، اسپانیا، نرو‍ژ، دانمارک، فرانسه، بلژیک، آمریکا، انگلیس، هند، چین، تایوان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، سوئد، سوئیس و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که نمایندگان موسسات آنان در این نمایشگاه حضور دارند.

43 درصد از حاضران در نمایشگاه در بخش کشاورزی در زمینه آبیاری و آبرسانی فعال بوده، 45 درصد از مشارکت کنندگان بخش های یاد شده در زمینه نهاده ها و 12 درصد نیز در بخش عرضه ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با کشاورزی فعال هستند.

78 درصد از کل موسسات دامپروری شرکت کننده در این نمایشگاه نیز به عرضه ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با دامپروری و مرغداری و 22 درصد از مشارکت کنندگان بخش دامپروری نیز در زمینه نهاده ها، خوراک و صنایع وابسته فعالیت دارند.

10 درصد نیز در بخشهای علمی و تحقیقاتی فعال هستند و 36 درصد از شرکتها نیز کالاهای جدید ارائه می کنند.

این نمایشگاه از بیست و هشتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه واقع در پارک جنگلی دایر است.

7125/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا