گوناگون

شناخت صحیح لازمه برنامه ريزي درست براي جوانان جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی عصر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در رشت برگزار شد، افزود: بدون شناخت صحیح جوانان نمي توان براي آنان برنامه ريزي درست انجام داد.

وی همچنین با بيان اينكه مسئولیت توجه به جوانان بر عهده همه دستگاه ها نه فقط بر عهده اداره کل ورزش و جونان است، اظهارداشت: جوانان یکی از شاخصه های مهم توسعه کشور هستند و که باید از آنها به عنوان فرصتی بزرگ در اين بخش استفاده کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه بحث اشتغال از دغدغه های مهم جوانان محسوب می شود، گفت: ارتقای شعور اجتماعی، ترویج مفاهیم قرآنی در زندگی جوانان و استفاده از رهنمود های قرآن در زندگی روزمره می تواند جوانان را تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان باید ریشه ای عمل کرد، افزود: در مباحث فرهنگي توجه به نيازهاي جوانان كمتر ديده مي شود.

نجفی با ابراز نگرانی در مورد آمار بالای طلاق در گیلان اذعان داشت: رسانه ها بويژه صدا و سيما در تحكيم بنيان خانواده با ساخت برنامه هاي كارشناسانه نقش مهمي دارند.

وی با بيان اينكه رسانه ها در تحکیم خانواده ها قویتر از امروز عمل کنند از صدا و سیما خواست سریال هایی نسازد که درآن زن و شوهر های گیلانی مدام با هم دعوا دارند و با يكديگر بد زبانی می کنند.

استاندار گيلان یادآورشد: فرهنگ گيلان آنچه كه در اين سريال ها پخش مي شود، نيست.

وی در ادامه با تبريك عيد سعيد غديرگفت: عيد غدير عيد ولايت، عيدالله اكبر، عيد محرومان و مستضعفان است.

نجفی غدیر را واقعه ای بسیار مهم و اثرگذار در تاریخ اسلام دانست و بیان داشت:  ابعاد و فلسفه غدیر خم برای همگان به ویژه نسل جوان و متدین بیش از پیش باید روشن و تفسیر تا پیام غدیر که همان ولایت حضرت علی (ع) است بر همگان آشکار شود.

وی ادامه داد: عید سعید غدیر خم عید بسیار بزرگی برای مسلمانان است زیرا این عید برای مسلمانان عید امامت و ولایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا