گوناگون

شهرداری با300 نوع فعالیت در خدمت مردم است

81154302 5677911

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صدیف بدری شامگاه سه شنبه در مراسم تقدیر از بازنشستگان و کارگران شهرداری اردبیل افزود : هیچ سازمان ، ارگان ، نهاد و اداره ای مانند شهرداری و زیرمجموعه های آن دارای تنوع کاری نیست.

وی با اشاره به اهمیت کار شهرداری ها اظهار کرد: حساسیت کار در این مجموعه به اندازه ای است که اگر برای یک روز و حتی چند ساعت بعضی از فعالیت های شهرداری و یا زیرمجموعه آنها تعطیل شوند در زندگی عادی مردم اختلال ایجاد می شود.

شهردار اردبیل افزود : باتوجه به تعدد و تنوع فعالیت ها در شهرداری قسمت اعظمی از زندگی مردم به تداوم فعالیت روز و شبانه این مجموعه بستگی دارد و باید متناسب با پیشرفت های حاصل شده در زندگی شهری کیفیت خدمات ارایه شده از سوی شهرداری نیز ارتقاء یابد.

وی تامین و به کارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته و نیز استفاده از نیروی انسانی ماهر ، تلاشگر ، متعهد و دلسوز را برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون ساکنان شهر اردبیل ضروری دانست و گفت : در دو سال اخیر با وجود بعضی تنگناها و کاستی های مالی توانسته ایم در این زمینه ها موفقیت های خوبی را به دست بیاوریم.

بدری همچنین با اشاره به نقش شهرداری در گسترش و ترویج رشته های ورزشی مختلف در شهر اردبیل اظهار کرد: این مجموعه حداکثر توان خود را در این زمینه به کار گرفته است به گونه ای که تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهر توانست به لیگ دسته یک صعود کند.

وی گفت: شهرداری اردبیل درباره مسایل رفاهی پرسنل خود نیز اقدام هایی را انجام می دهد که از آن جمله می توان به تامین هزینه های مربوط به سفرهای زیارتی ، کمک به نیازهای درمانی کارکنان و خانواده هایشان اشاره کرد.

به گفته وی، در این زمینه برای هر یک نفر از پرسنل شهرداری اردبیل سالانه مبلغ دو میلیون تومان به شکل مستقیم و مبلغ سه میلیون تومان به شکل غیرمستقیم و از طریق تخفیف در هزینه های مربوط به دریافت پروانه های ساختمانی و مانند آن کمک می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مراسم که باحضور جمع زیادی از بازنشستگان ؛ کارگران ؛ پیشکسوتان ؛ کارگران و کارمندان شهرداری اردبیل و خانواده های آنان در سالن ولایت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد از تعدادی از بازنشستگان و کارگران نمونه شهرداری اردبیل با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

592/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا