گوناگون

شهردار منطقه 18 از برخی هنرمندان و ورزشکاران کشور در مصرف دخانیات انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 18، وحید نوروزی دراین نشست گفت: هنرمندان و ورزشکاران دارای شهره که مورد توجه اذهان عمومی هستند باید در رفتارهای اجتماعی خود مراقبت بیشتری داشته و از انجام برخی رفتارها که موجبات هنجار شکنی در جامعه می شود پرهیز نمایند.
 
شهردار منطقه 18 تصریح کرد :مصرف سیگارواستعمال مواددخانی مورد مذمت مردم است است و همواره آنها از آن انزجار دارند که متأسفانه برخی ازهنرمندان و بازیگران و همچنین ورزشکاران مشهور کشور اقدام به این عمل نموده و باعث دوری جستن مردم از آنها می شود.
 
د نوروزی افزود : جوانان و نوجوانان ما همواره اشخاص صاحب نام در عرصه های مختلف را الگو و سرمشق خود قرار می دهند و چنانچه این افراد دارای شهره ، اقدام به مصرف اینگونه مواد نمایند ، نه تنها نمی توانند لگوی دیگران باشند ، بلکه باعث دوری مردم از آنها می شوند.
 
شهردار منطقه 18 از هنرمندان ، پیشکسوتان ، قهرمانان و مدال آوران ورزش خواست تا درراستای فراهم آوردن زمینه سلامت عمومی و حفظ محیط زیست ، نه تنها به سمت و سوی سیگار و سایر مواد دخانی نروند ، بلکه دیگران را بویژه افراد مبتلا به این گونه مواد را نیز سرزنش و مانع از مصرف آن شوند.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا