گوناگون

شهرستان بیجار در روز میلاد مهدی موعود (عج) غرق در جشن و سرور است

81199251 5757473

به گزارش ایرنا، با ولادت مهدی موعود (عج) جهان و جهانیان در سرور و شادی بی انتهایی رفتند و بعد از قرن ها همچنان پویا و شاداب، هر سال پر شورتر از سال قبل، شاهد برگزاری جشن ها و آیین های خاص ولادت آخرین ذخیره و راهنمای الهی برای بشریت بسوی درگاه خداوند منان هستیم.

از این اقیانوس بیکران، مردم صاحب الزمانی دیار گروس نیز همانند قطره ای از اقیانوس مشتاقان قدوم مبارک، هرسال با نشاط تر و قوی تر از هر ایامی با قدمتی بسیار از یک هفته و زودتر درصدد برگزاری بهترین جشن ولادت می شوند.

مردم مومن بیجار نیز همراه با سایر شهرهای کشور اسلامیمان در شب و روز نیمه شعبان با برگزاری جشن ها، مولودی خوانی، برنامه های فرهنگی و پخش شربت و شیرینی و آش رشته عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس امام خوبی ها حضرت ولی عصر (عج) ابراز کردند.

بسیاری از نوعروسان در بیجار نیز به میمنت خجسته میلاد با سعادت امام عصر و زمان حضرت مهدی (عج) نیمه شعبان را به عنوان روز آغاز زندگی مشترک انتخاب کرده اند و جشن های عروسی در جای جای استان برپا شده است به همین دلیل از دو ماه قبل تمام سالن های پذیرایی، رستوران ها، گل فروشی ها و تزئینات اتومبیل عروس برای روز ولادت حضرت مهدی امام زمان (عج) رزرو می شوند.

ایستگاه های متعدد صلواتی با شربت، نقل و شیرینی، آش نذری و سایر خوراکی ها در همه محله های بیجار برپا شده اند که در آنها از عاشقان مهدی موعود (عج) پذیرایی می شود.

بیشترین فراوانی نام در شهرستان بیجار بعد از محمد و علی، نام مبارک ˈمهدیˈ است.ک/3

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا