گوناگون

شورای شهر پوشش بیمه ای کارگران باربری بازار تهران را پیگیری می کند

81165292 5697638

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد مسجد جامعی در ادامه برنامه کشف تهران در منطقه 12 شهرداری که یکی از تاریخی ترین مناطق شهر تهران است حضور یافت.

وی در این برنامه به زحمت طاقت فرسا کارگران باربری بازار های شهر تهران اشاره کرد و گفت: محرومیت از خدمات برایاین کارگران مشکلات جدی ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: به منظور رفع این محرومیت ، در اولین جلسه آتی شورای شهر با همکاری سازمان تامین اجتماعی طرح بیمه کارگران باربری بررسی و پیگیری می شود.

* دیوار صفوی احیا می شود

احمد مسجد جامعی در ادامه با حضور در بازار دروازه نو و بازدید از دیوار صفویه موجود در این بازار پیشنهاد داد این دیوار مرمت و احیا شود.

وی با بیان اینکه این دیوار 10سال پیش پیدا شده خاطر نشان کرد: این دیوار از نشانه های معماری صفویه است و نیازمند مرمت اضطراری است تا پا برجا بماند.

* نخستین ساختمان سفارت روسیه در ایران احیا می شود

رییش شورای شهر با حضور در کوچه باغ ایلچی و بازدید از اولین سفارت روسیه در ایران پیشنهاد داد : موضوع این سفارت با وزارت امور خارجه مطرح شود و ساختمان این سفارت از سوی وزارت امور خارجه خریداری شود.

وی همچنین گفت: این ساختمان نیاز به مرمت از سوی میراث فرهنگی دارد.

براساس این گزارش رییش شورای شهر تهران در قالب برنامه کشف تهران از کوچه باغ ایلچی، راسته لوتی صالح، تیمچه نادعلی، گرمابه مهدی خان و سرای زل السلطان بازدید کرد.

تهرام/7244/1392/564

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا