گوناگون

صاحبان فکر باید به پیکره اجرایی کشور وصل شوند

استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: صاحبان فکر باید به پیکره اجرایی کشور وصل شوند و در طی یک سالی که از دولت تدبیر و امید می گذرد اتاق فکر و ایده‌ها با حضور اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌های پیام نور کشور با بیان اینکه در سال‌های گذشته بین دانشگاه‌ها و نهادهای اجرایی فاصله بزرگی ایجاد شده بود، گفت: از استادان دانشگاه‌ها در استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به عنوان مشاوران علمی برای انجام کارهای اجرایی بهره‌مند می شویم و امیدواریم این همکاری‌ها در سراسر کشور موجب رشد و بالندگی ایران اسلامی شود.

وی افزود: مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و در اکثر شهرستان‌ها با استادان با انگیزه و پرانرژی فعالیت می کنند که ضروری است روابط خود را با دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشرفت کشور افزایش دهند.

جبارزاده تاکید کرد: هر پروژه باید یک پیوست علمی و مطالعاتی خوب داشته باشد و بر این اساس با بهره گیری از هم فکری استادان دانشگاه‌ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی خواهیم توانست مسایل و مشکلات استان را در مدت کوتاهی احصا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خود را موظف به اجرای بندبند مصوبات کارگروه‌ها و نشست‌های اساتید دانشگاه می دانم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا