گوناگون

ضرورت رسیدگی سریع به وضعیت مسکن های مهر هادیشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن نژاد عصر جمعه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان جلفا که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، بر ضرورت تکمیل مسکن های مهر این شهرستان و نیز حل مشکلات آنها تاکید کرد و گفت: باید اعتبارات لازم برای حل این مشکلات در نظر گرفته شود و با برنامه ریزی و مشخص کردن اولویت ها مشکلات راه و شهرسازی و حمل و نقل جلفا و شهرهای اطراف حل شود.

وی با انتقاد از تعداد زیاد پیچ تند در راه آهن جلفا – تبریز گفت: امیدواریم با توجه به اهمیت این محور در ترانزیت کالا و نیز صنعت حمل و نقل ریلی شاهد حذف پیچ ها و برطرف شدن سربالایی های این محور در آینده  نزدیک باشیم.

حسن نژاد با بیان اینکه نمایندگان مجلس همیشه دولتمردان را یاری خواهند کرد، گفت: توسعه منطقه آزاد ارس بدون تکمیل زیر ساخت های حمل و نقل ممکن نیست و همگان بر اهمیت اقتصادی این منطقه واقف هستند.

وی همچنین افزود: عملیات اجرایی محور ارتباطی جلفا – مرند یکی از خواسته های به حق مردم این منطقه است که نیاز دارد اعتبارات ویژه ای به این پروژه اختصاص یابد.

این نماینده مجلس همچنین ادامه داد: محور ترانزیتی جلفا – نوردوز با روزانه تردد صدها کامیون و تریلی یکی از پرترددترین جاده های آذربایجان شرقی است که باید به وضعیت آسفالت و مشکلات آن رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا