گوناگون

ضرورت نگاه ویژه مسئولان به شهرجدید هشتگرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد گفت: رونق شهر جدید هشتگرد با نگاه ویژه و عزم ملی مسئولان میسر می‌شود.

اصغرآقایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، طی سخنانی اظهار کرد: شهر جدید هشتگرد تعداد زیادی واحد مسکونی مهر را در خود جای داده است که با بهره‌برداری کامل از این واحد‌ها در آینده‌ای نزدیک حجم زیادی از جمعیت به این شهر سرازیر می‌شوند.

وی افزود: ورود جمعیت به شهرک‌های مسکونی مهر لزوم تامین زیرساخت‌ها و افزایش خدمات شهری را برای ساکنان دوچندان می‌کند لذا از مسئولان ذیربط انتظار داریم که با همکاری‌های لازم زمینه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم را فراهم کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر اهداف مذکور در حوزه خدمت‌رسانی به ساکنان واحدهای مسکن مهر شهرجدید هشتگرد محقق نشود، وجود مسکن مهر در شهر می‌تواند به یک تهدید تبدیل شود.

آقایی نبود امکانات در بخش‌هایی چون فاضلاب، آب شرب، فضای ورزشی، درمانی و آموزشی را از مهم‌ترین مشکلات ساکنان مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد ذکر کرد و گفت: رفع مشکلات موجود نگاه ویژه و عزم ملی مسئولان را می‌طلبد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در ادامه به تکمیل بیمارستان شهرجدید هشتگرد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طبق قرارداد این بیمارستان با سرمایه سرمایه‌گذار جدید ظرف سه سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی تکمیل این بیمارستان را گامی موثر در جهت بهبود وضعیت درمانی شهرجدید هشتگرد دانست و یادآور شد: با تکمیل بیمارستان شهروندان می‌توانند در شهر خود از خدمات درمانی استفاده کنند و برای بهره‌گیری از خدمات دیگر به کلانشهر کرج یا استان تهران مراجعه نکنند.

این مقام مسئول در پایان از لزوم مشارکت شهرداری و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد سخن به میان آورد و گفت: یکی از مسایل مهم شهری عدم اطلاع شهرداری و شورای اسلامی از روند کار شرکت عمران است که با توجه به این که شهروندان در تمامی مسایل شهری ما را مسئول می‌دانند و از ما توقع دارند، لازم است شهردار شهر جدید هشتگرد به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران معرفی شود و در جریان امور جاری و مصوبات قرار گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا