گوناگون

طيبي:جوانگرايي تاوان دارد

حسين طيبي با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد حضور در ليگ فوتسال روسيه گفت: در حال حاضر در ليگ روسيه بازي مي‌کنم. شرايط ليگ آنها بسيار سخت است. بهترين بازيکنان و مربيان جهان در حال حاضر در ليگ روسيه بازي مي‌کنند. اصلا ليگ آنها با ليگ ايران قابل مقايسه نيست. در ليگ روسيه همه چيز حرفه‌اي پيگيري مي‌شود. در گذشته همه بهترين‌ها در ليگ اسپانيا حضور پيدا مي‌کردند اما در حال حاضر همه بهترين‌ها در ليگ روسيه بازي مي‌کنند.

وي در ادامه گفت: شرايط خوبي را در روسيه داريم تنها مشکل ما سرما است. همه سختي‌ها را براي پيشرفت کردن تحمل مي‌کنيم و با سرما هم کنار مي‌آييم. در حال حاضر باشگاه شرايط و پيشنهاد خود را ارائه کرده و منتظريم تا پيشنهادات ديگر را بررسي کنيم. من خودم راضي هستم در روسيه بمانم.

عضو تيم ملي فوتسال در ادامه گفت: ما در جام ملت‌هاي آسيا بازي‌ها را خيلي خوب شروع کرديم هدف کادر فني و بچه‌ها موفقيت تيم ملي وکسب عنوان قهرماني بود. مهمترين اتفاقي که رخ داد يکدل بودن بچه‌ها در مسابقات بود. تمام تيم‌ها و بازيکناني که در طول مسابقات حضور داشتند به قدرت فوتسال ايران در آنجا پي بردند اما با يک بدشانسي در فينال قهرماني را ازدست داديم.

لژيونر فوتسال ايران در ادامه خاطرنشان کرد: شرايط تيمي ايران از لحاظ روحي رواني بالا بود ما بازي‌ها را خوب شروع کرديم. ازبکستان در گروه خود ژاپن را 2 بر يک شکست داد و ما ازبکستان را با 10 گل شکست داديم. ما در طول بازي بايد ژاپن را در فينال شکست مي‌داديم و کار به پنالتي کشيده نمي‌شد.

وي در مورد نقش خسوس سرمربي تيم ملي فوتسال در بازي‌ها گفت: با يک برد و باخت نمي‌توان معيار مربي را تخمين زد. زمان همه چيز را نشان مي‌دهد ما خيلي خوب بازي کرديم. شايد تمرکز نداشتيم. مربي ژاپني‌ها گفته بود ما بازي را به سمتي برديم که ايران اصلا به آن فکر نمي‌کرد.

طيبي در ادامه خاطرنشان کرد: شمسايي، حيدريان و ديگر فوتساليست‌هاي ايراني بهترين‌هاي دنيا هستند. با رفتن آنها جوان‌ها وارد تيم ملي شدند و جوانگرايي هم يک تاواني دارد و به هر حال در مراحل بعدي اين جوانگرايي قطعا به سود تيم ملي ايران خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: فوتسال ايران پتانسيل بالايي دارد. يک مقدار بايد به اين رشته توجه بيشتري شود تا جزو 3 يا 4 تيم برتر دنيا باشيم. اميدوارم در بازي‌هاي جام جهاني بتوانيم اين اتفاق تلخ را جبران کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا