گوناگون

عابدینی: بازی دربی سرخابی‌ها در هفته پایانی جذاب و زیبا می‌شود/ کمیته فنی با تیم بزرگسالان تقابل خواهد داشت

2435214 831امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم دربی سرخابی‌ها در هفته پایانی نیم فصل اول این بازی را زیباتر می‌کند. بازی دربی در هفته پایانی نیم فصل باعث می‌شود که این بازی برای تیم سرخابی از نظر نتیجه مهم شود و بازی زیبایی ارائه دهند.

وی درباره جلسه کمیته فنی با مدیرعامل پرسپولیس گفت: جلسه خوبی بود و قرار است 90 درصد خواسته‌های کمیته فنی توسط مدیرعامل تیم برآورده شود.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال ما در کمیته فنی آماده به خدمت هستیم و اگر فرصت خدمت به ما بدهند وظیفه‌مان را به درستی انجام می‌دهیم.

عابدینی در مورد بودجه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بودجه آکادمی پرسپولیس مشخص شده است و ما برای صرف این بودجه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: ما قصد داریم سیستم و برنامه باشگاه را یکسال جلو بیاندازیم تا کارها طبق برنامه پیش رود. همچنین ما برنامه‌ها را به مدیرعامل می‌دهیم و رحیمی این برنامه‌ها را برای تصویب به هیأت مدیره ارائه می‌دهد.

عابدینی عنوان کرد: کمیته فنی قرار است تعامل نه تقابل با تیم بزرگسال داشته باشد، تیم بزرگسالان پرسپولیس با نظر رحیمی و دایی برای فصل آینده بسته شده و ما هم اقدامشان را تایید کردیم. همچنین قرار شده که هر 2 هفته یکبار رحیمی گزارشی از روند تیم به کمیته فنی ارائه دهد.

رئیس کمیته فنی پرسپولیس در ادامه بیان کرد: اگر ما اعضای کمیته فنی ببینیم که تیم پرسپولیس مسیر درستی طی نمی‌کند دخالت می‌کنیم اما الان ضروری نمی‌بینیم که نظری در مورد تیم بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تیم در اردوی ترکیه با آرامش کارش را ادامه می‌دهد و ما قصد نداریم آرامش تیم را بر هم بزنیم.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا