گوناگون

عدم تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان در مدارس/ 1271 بازدید بازرسان از روند ثبت نام دانش آموزان

 مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص علت ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس گفت: با توجه به این که پایان تیر ماه آخرین فرصت ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهر تهران هست همچنین زمان ثبت نام نیز تمدید نخواهد شد. از کلیه  دانش آموزان و اولیای آنان تقاضا می‌شود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی از کمک به دانش‌آموزانی که به دلایلی از ثبت نام بازمانده‌اند سخن گفت و افزود: تاکنون 90درصد ثبت نام دبستانی‌ها و بیش از 75درصد ثبت نام مقاطع متوسطه‌ی اول و دوم شهر تهران انجام نشده است.

ثقفی با اشاره به این که 1271 بازدید توسط بازرسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش صورت گرفته است، اظهار داشت: تاکنون چندین مورد تخلف گزارش شده که می‌توان به 50مورد عدم اطلاع رسانی، 8مورد برخورد نامناسب، 20گزارش عدم حضور مدیر، 65 مورد فعال نبودن سیستم سناد مدرسه و 34مورد دریافت کمک‌های مردمی در هنگام ثبت نام اشاره کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این که در این مدت بیشترین نارضایتی مربوط به محدوده‌ی مدارس است، افزود: تاکنون 107 مورد تذکر شفاهی، 71مورد کتبی صورت گرفته همچنین 34مورد دریافت وجه در هنگام ثبت نام نیز به خانواده‌ها استرداد شده  است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا