گوناگون

عذرخواهی پلیس بابت حادثه گشت ارشاد

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ از بررسی حادثه روز گذشته دانشگاه هنر به همراه حراست دانشگاه مربوطه خبر داد.

سرهنگ تقی افرند در واکنش به برخی اخبار منتشر شده و انتقادات نسبت به برخورد روز گذشته ماموران پلیس امنیت اخلاقی در حوالی دانشگاه هنر ، اظهار داشت: با توجه به گزارشات ارسالی موضوع از طریق بازرسی پلیس و حراست دانشگاه مربوطه در حال پیگیری است.

وی افزود: یقینا پلیس پس از انجام تحقیقات مشترک و با توجه به نتیجه آن، پلیس با خاطیان این حادثه برابر ضوابط و قوانین قانونی برخورد شدید خواهد کرد.

عذرخواهی پلیس بابت اتفاقات دانشگاه هنر

رئیس دانشگاه هنر در واکنش به اتفاقات روز گذشته گشت ارشاد به دانشگاه گفت: نیروی انتظامی حق ورود به فضای دانشگاه را ندارد و طی صحبت‌هایی که با نیروی انتظامی انجام شده،‌ از برخورد به وجود آمده عذرخواهی کردند.

دکتر اکرمی در تشریح جزئیات این اتفاق گفت: روز گذشته دانشجوی خانمی در بیرون از دانشگاه حضور داشته که ظاهرا نیروهای گشت ارشاد به خاطر پوشش به او تذکر می‌دهند و او وارد دانشگاه می‌شود و به دنبال آن نیروهای انتظامی نیز وارد فضای دانشگاه می‌شوند که نیروهای حراست قصد ممانعت از ورود آنها را داشتند که متاسفانه تنشی ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حق ورود به حریم دانشگاه را ندارد اظهار کرد: ظاهرا آن افسر به این مسئله آگاهی نداشته و بنا به گفته نیروی انتظامی با آن افسر نیز برخورد شده است و از دانشگاه بابت این مسئله عذرخواهی کردند و مسئله حل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا