گوناگون

عزیزی‌خادم سفرش به برزیل را یکی از هیات‌های فوتبال هدیه داد

به گزارش خبرنگار مهر، متن نامه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خطاب به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفت، به شرح زیر است:

“با سلام و پیروزی روز‌افزون، ضمن تبریک و تهنیت اعیاد فرخنده ماه مبارک شعبان و تقارن خجسته آن با اعزام تیم ملی افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی برزیل و آرزوی کسب نتایج درخشان و امیدبخش ابتدا بر خود لازم می‌دانم از لطف جنابعالی و هیات رئیسه و همکاران ارجمند نسبت به خود تشکر کنم که نام اینجانب را در فهرست همراهان تیم ملی به جام جهانی برزیل قرار دادید. برای جنابعالی و همه دلسوزان و دست‌اندرکاران خدوم فوتبال ملی و توفیقات روزافزون الهی مسئلت دارم.

ضمن احترام به تصمیم مدبرانه جنابعالی و با عنایت به التزام اینجانب و جنابعالی به رویکرد عدالت محور در فوتبال و توجه به ارتقای شأن و جایگاه هیأت‌های فوتبال زحمتکش و خدوم استان‌ها با عنایت به محدودیت منابع و امکانات برای تخصیص سهمیه سفر برای هیات‌های استانی رسما تقاضا می‌کنم سهمیه اینجانب برای همراهی تیم ملی به جام جهانی برزیل 2014 بر اساس قرعه‌کشی به یکی از رؤسای محترم هیات‌های فوتبال استان‌ها اختصاص یابد تا از این رهگذر شان و منزلت جامعه بزرگ فوتبال و هیات‌های محترم و زحمتکش استان‌ها که نقش سرنوشت‌سازی در توسعه فوتبال ملی دارند، بیش از پیش پاس داشته شود. با تشکر و تجدید مودت و آرزوی افتخارآفرینی تیم ملی فوتبال ایران”

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزی خادم سال پیش و پس از صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل هم پاداش صعود خود به این رقابتها را برای هزینه در فوتبال سیستان و بلوچستان، اهدا کرد که این موضوع در برنامه‌های ورزشی هم اعلام شده بود.

البته در نشست اخیر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دو پیشنهاد عزیزی خادم مورد تصویب قرار گرفت. پیشنهاد نخست به اختصاص 5 درصد از درآمد فدراسیون فوتبال به استان‌های غیر برخوردار و محروم (فاقد تیم لیگ برتری) بود. این طرح در اجلاس هیات رئیس فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور که چندی پیش در مشهد برگزار شد هم مورد استقبال استان‌ها قرار گرفت و مقرر شد طی آئین‌نامه‌ای مناسب و مشخص شدن ردیف بودجه، این درآمد برای توسعه فوتبال در استان‌های محروم اختصاص یابد که در گذشته چنین مسائلی وجود نداشت.

بحث دوم هم به اختصاص 3 تا 5 درصد درآمد باشگاه‌ها از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال بود که با هماهنگی شورای راهبردی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، این هزینه‌ها صرف بروز رسانی و اعزام مدیران و بدنه باشگاه‌ها به اجلاس‌های بین‌المللی برای دانش افزایی و ارتقای سطح عملی خواهد شد که این طرح نیز مورد تصویب اعضا در نشست اخیر هیات رئیسه جدید فدراسیون قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا