گوناگون

عملیات اجرایی طرح ساماندهی و بهسازی صوفی چای بناب آغاز شد

81208736 5773649

به گزارش ایرنا، شهردار بناب روزجمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح با ارایه گزارشی از چگونگی اجرای آن گفت: اجرای این طرح جزو مطالبات چندین ساله اهالی این شهر بود و قرار است فاز اول آن به طول 400 متر با 3 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری تا پایان سال جاری اجرا و به بهره برداری برسد.

مسعود برزگر جلالی همچنین به کمبود فضاهای سبز و تفریحی در بناب اشاره کرد و افزود: در این شهر فضاهای موجود پاسخگوی نیازهای روحی و عاطفی مردم نیست.

وی همچنین از برگزاری جشنواره تابستانی بناب از سوی شهرداری خبر داد و گفت: سعی خواهیم کرد با برگزاری این جشنواره در نقاط مختلف شهر از جمله نقاط محروم ضمن ایجاد فضایی شاد و مفرح برای اهالی، از شهدای آن محلات نیز تجلیل بعمل آوریم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه مردم این شهرستان از کمبود فضاهای فرهنگی و تفریحی رنج می برند، گفت: در این شهرستان حتی کتابخانه مناسبی که بتواند نیازهای دانشجویان، استادان و طلاب را تأمین کند، نداریم.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی افزود: به همت شورای اسلامی شهر کارهای خوبی در حال اتفاق افتادن در شهر است و این در سایه وحدت و همدلی مسوولان شهرستان تحقق یافته است.

وی گفت: طی ماه های اخیر اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته و طی دو سه ماه آینده ثمرات شیرین آن را مردم به عینه مشاهده و در خصوص خادمان خود قضاوت خواهند کرد.

587/7230

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا