گوناگون

عملیات ساخت 30 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر استان لرستان به پایان رسیده است

81223926 5800134

به گزارش ایرنا، ˈشهرام ملکیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن لرستان، افزود: از این 30 هزار واحد مسکونی ساخته شده، تعدادی به متقاضیان تحویل داده شده و یا در نوبت تحویل قرار دارند.

وی اظهار کرد: 512 واحد مسکونی طرح مسکن مهر شهرستان کوهدشت نیز به پایان رسیده و کار ساخت و ساز 95 درصد از 448 واحد مسکن مهر شهرستان سلسله نیز به پایان رسیده است.

وی روند اتمام عملیات اجرایی شش هزار و 512 واحد مسکن مهر بروجرد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از مجموع یک هزار و 804 واحد مسکن مهر شهرستان دورود نیز 304 واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

ملکی با بیان اینکه مهمترین مشکل تکمیل واحدهای مسکن مهر استان لرستان، موضوع آورده مردمی و تعدیل قیمت هاست، تصریح کرد: در روند اجرای طرح مسکن مهر شهرستان پلدختر با وجود آسفالت سایت ها، آورده مردمی بسیار ناچیز است و دلیل آن نیز سوء برداشت متقاضیان از ماهیت این طرح است.

وی با تاکید بر مشارکت دستگاهای اجرایی مرتبط در سرعت بخشی به روند اجرا و اتمام طرح های مسکن مهر استان لرستان، افزود: در شهرستان ازنا نیز از مجموع 648 واحد مسکونی، 148 واحد آن تکمیل و تحویل داده شده و در 500 واحد نیز 90 درصد کار انجام شده است.

وی گفت: در شهرستان الیگودرز از مجموع یک هزار و250 واحد 700 واحد تحویل داده شده و مابقی واحدها نیازمند آورده مردمی است که تعاونی های مربوطه در این مورد باید همکاری لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت واحدها تحویل شود.

وی بیشترین مشکل طرح مسکن مهر استان لرستان را مربوط به سایت های خرم آباد عنوان کرد و افزود: خرم آباد دارای سه سایت دره گرم، 75 هکتاری و 63 هکتاری است .

ملکی ادامه داد: سایت دره گرم دارای 860 واحد است و پروژه آن فعال نیز می باشد و آماده سازی مجموعه نیز توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی افزود: در سایت 63 هکتاری مسکن مهر خرم آباد نیز 898 واحد آماده واگذاری است و مابقی واحد ها در بحث تعدیل قیمت ها با مشکل مواجه شده اند.

وی گفت: سایت 75 هکتاری مسکن مهر خرم آباد نیز یکی از بهترین سایت های مسکن مهر استان لرستان محسوب می شود که یک هزار و 980 واحد آن در حال ساخت است .

7269/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا