گوناگون

فان‌خال: سطح بازي آرژانتين و هلند يکسان است

لوئيز فان‌خال پيش از ديدار بامداد فردا (پنج‌شنبه) مقابل آرژانتين در مرحله نيمه‌نهايي جام جهاني درباره چگونگي مهار مسي در اين بازي اظهار داشت: من به بازيکنان به تنهايي فکر نمي‌کنم بلکه هميشه به اين فکر مي‌کنم که قرار است مقابل يک تيم بازي کنيم اگرچه مسي بازيکن خيلي مهمي است.

وي افزود: هلند هم بازيکنان مهمي مانند فن‌پرسي، روبن و اشنايدر دارد که هرگز توپ طلاي جهان را از آن خود نکردند اما مي‌توانند نتيجه بازي را مانند مسي رقم بزنند. بنابرين قرار است ما مقابل آرژانتين بازي کنيم و سعي مي‌کنيم نگذاريم مسي پا به توپ شده و گل بزند.

فان‌خال، آرژانتين را يک تيم خيلي خوب و سازمان‌يافته دانست وگفت: وقتي حريف صاحب توپ مي‌شود، آرژانتيني‌ها يک فوتبال منظم را بازي مي‌کنند و وقتي آنها صاحب توپ هستند همه تاکتيک‌ها به کيفيت بازي مسي بر مي‌گردد.

او ادامه داد: آرژانتيني‌ها فقط مسي را ندارند بلکه بازيکناني مثل آگوئرو، دي‌ماريا، لاوتزي و پالاسيو را هم در اختيار دارند. وقتي آنها از حريف پيش مي‌افتند خيلي بسته بازي مي‌کنند پس بهتر است ما گل اول را به ثمر برسانيم.

سرمربي هلند درباره پيش‌بيني نتيجه بازي نيز گفت: 2 تيم در حد يکساني هستند و به نظرم تيم خوش‌شانس برنده اين بازي خواهد بود.

تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين در مرحله نيمه‌نهايي جام جهاني از ساعت 30 دقيقه بامداد فردا به وقت تهران به مصاف يکديگر مي‌روند.

تيم برنده حريف آلمان در فينال جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا