گوناگون

فدراسیون برای گلبال جوانان بانوان برنامه‌ای ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا نعیم آبادی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اعلام اینکه 12 سال در رشته ورزشی گلبال فعالیت دارد گفت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای تیم ملی جوانان بانوان از ابتدای سال تا کنون برنامه ای نداشته و اردویی تشکیل نداده است.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون بودجه کافی برای تشکیل اردو و شرکت تیم جوانان در مسابقات برون مرزی ندارد تصریح کرد: فدراسیون تمام وقت و هزینه خود را صرف حضور تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت های بین المللی چین و کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی کره جنوبی کرده است.

نعیم‌آبادی با اعلام اینکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان تنها 3 سال سابقه فعالیت دارد خاطرنشان کرد: من سال گذشته هدایت تیم ملی جوانان را در بازی‌های پاراآسیایی بر عهده داشتم و امسال نیز از بین تیم های جوانان و نوجوانان، تیم ملی جوانان گلبال را انتخاب کردم زیرا کار کردن در این رده برایم راحت تر است.

وی که هدایت تیم گلبال استان گلستان را نیز بر عهده دارد در رابطه با وضعیت این تیم گفت: تمرینات تیم استانی به طور منظم برگزار می‌شود و برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می شویم. البته قرار بود ماه گذشته در این مسابقات شرکت کنیم که لغو و به بعد از ماه رمضان موکول شد.

وی افزود: تیم گلستان یکی از تیم‌های پرافتخار لیگ دسته یک کشوری است و همیشه در آن مقام آورده است. این مسابقات همه ساله در یکی از استان‌های گلستان یا مازندران برگزار می شود و امسال قرار است در نیمه دوم سال برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا