گوناگون

فدراسیون به دنبال ارتقای جایگاه تنیس ایران است

سید ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مسابقات تنیس جام زنده یاد کارونی در اصفهان اظهار داشت: مسابقات جام زنده یاد کازرونی با حضور بیش از 120 بازیکن برگزار شد.

وی افزود: تمام توانمندی تنیس کشور در اصفهان جمع شدند و این مسابقات در بالاترین سطح و بدون حاشیه برگزار شد و در این مسابقات تمامی بازیکنان با آمادگی کامل آمده بودند و از برگزار کنندگان این جام و هیات تنیس اصفهان تشکر می‌کنم.

سرپرست فدراسیون تنیس خاکی درباره سرمایه‌گذاری در تیم های ملی پایه تنیس کشور بیان کرد: متاسفانه در دو دهه اخیر شاهد افت و خیز بسیار زیاد تیم ملی در سطح آسیایی بوده‌ایم که در گروه های دو و سه جا به جا می‌شدیم ولی پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیته فنی ارائه شده تا بتوانیم با بررسی‌های فراوان مربی با رنکینگ عالی بیاوریم و در سطح پایه برنامه ریزی کنیم تا در آینده تنیس کشور را در بهترین جایگاه قرار دهیم.

وی درباره اردو تیم ملی و مسابقات پیش رو تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مسابقه‌ای در برنامه نداریم و تنها یک کاپ بین‌المللی در برنامه تیم ملی وجود دارد که تمام تمرکز فدراسیون در این است که در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا