گوناگون

فرانسه- ‌آلمان، فینال زودرس جام جهانی/سد بزرگ کلمبیا مقابل میزبان

2399013 967به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی رقابت‌ها، چهره تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های یک چهارم نهایی مشخص شدند.

تیم‌های برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، هلند، کاستاریکا، بلژیک، آرژانتین موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در مهمترین دیدار این مرحله از رقابت‌های دیدار دو تیم فرانسه- آلمان که فینال زودرس رقابت‌ها بوده و از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است.

تیم‌های آلمان، فرانسه در نخستین دیدار رقابت‌های یک چهارم نهایی جمعه ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم می‌روند.

ژرمنی‌ها پس از غلبه بر تیم الجزایر در وقت اضافی و به ثمر رساندن 2 گل به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و حریف تیم فرانسه شدند تا دیداری کاملأ اروپایی را برگزار کنند.

تیم فرانسه در یک هشتم نهایی تیم نیجریه را مغلوب کرد تا علاوه بر مصاف با آلمان تداعی‌گر مرحله رده‌بندی جام جهانی 1958 سوئد باشد.

2 تیم فرانسه و آلمان در دیدار رده‌بندی 1958 سوئد با یکدیگر روبه‌رو شدند و در نهایت تیم فرانسه موفق شد آلمان غربی را مغلوب کند و در جایگاه سوم رقابت‌های جهانی 1958 سوئد قرار گیرد.

تیم‌های فرانسه، آلمان تاکنون 25دیدار رو در رو انجام دادند. تیم  فرانسه 11دیدار را پیروز شده‌ است 6 دیدار با تساوی پایان یافت و سهم پیروزی تیم آلمان 8 دیدار بوده است.

در مجموع دیدارهای دو تیم 83 گل رد و بدل شده است که سهم تیم فرانسه 41 گل و 42 گل ژرمن‌ها وارد دروازه حریف کردند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های فرانسه، آلمان، برزیل و آرژانتین سابقه‌ قهرمانی دارند و برای حضور در فینال رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

در دومین دیدار این مرحله تیم‌های برزیل، کلمبیا 30 دقیقه بامداد شنبه به مصاف هم می‌روند.

در پایان این دیدار یکی از نمایندگان آمریکای جنوبی حذف می‌شود. تیم برزیل میزبان رقابت‌های جهانی 2014 در حالی به مصاف تیم کلمبیا می‌رود که در دیدار یک هشتم نهایی در مصاف سختی مقابل شیلی در ضربات پنالتی موفق به پیروزی و صعود به مرحله بعدی شده است.

 تیم برزیل و کلمبیا از منطقه آمریکای جنوبی تاکنون 25 دیدار با یکدیگر انجام داده‌اند. 15 دیدار سهم پیروزی‌های تیم برزیل بوده و 2 دیدار با برتری تیم کلمبیا پایان یافته است، 8 دیدار این 2 تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است و 66 گل در مجموع دیدارهای 2 تیم به ثمر رسیده است که 55 گل سهم برزیل و 11 گل سهم کلمبیا بوده است.

تیم کلمبیا با برتری 2 بر صفر مقابل تیم اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی حریف تیم برزیل شده است.

تقابل تیم‌های برتر دنیا در مرحله یک چهارم نهایی هیجان انگیز خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا