گوناگون

فرماندار اسفراین: دهستان زرق آباد به بخش ارتقا می یابد

81162183 5692146

به گزارش ایرنا، ˈمهدی عابدیˈ روز دوشنبه در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی این روستا اظهار کرد: کارهای مقدماتی این طرح انجام شده که با اعلام ارتقای این منطقه به بخش از سوی وزارت کشور، مردم این منطقه از خدمات رسانی بهتر برخوردار خواهند شد.

وی یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید را بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواند و گفت: یقینا بدون وجود امنیت پایدار توسعه اقتصادی میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط برای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان فراهم است افزود: مسوولان باید تلاش کنند ضریب امنیتی منطقه بالا برود تا مردم بیشتر احساس امنیت کنند و با برقراری امنیت، توسعه منطقه در دسترس تر خواهد بود.

معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز گفت: ایجاد پاسگاه انتظامی زرق آباد از مصوبات سفر رهبری است که با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال برای خرید تجهیزات لازم در ساختمانی امانی راه اندازی شده است.

سرهنگ ˈحسین بدریˈ گفت: این پاسگاه انتظامی 28 روستا را با هزار و 322 خانوار و جمعیتی افزون بر شش هزار و 614 نفر را در گستره 850 کیلومتر مربع زیر پوشش خدمات خود می برد.

وی افزود: علاوه بر پوشش امنیتی محور زرق آباد به جوین از سوی این پاسگاه، یک گوره سیار پلیس راه نیز در این نقطه مستقر خواهد شد.

شهرستان اسفراین 127 هزار نفر جمعیت دارد. ک/2

7183/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا