گوناگون

فرماندار: ایلام آماده برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است

81188457 5738261

ˈناصر خوشخبرˈ روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان ایلام ویژه برنامه هایی در نظر گرفته شده و در این راستا ستاد بزرگداشت سالگشت امام راحل در قالب کمیته های مختلف تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین ها به کار خواهد گرفت.

وی افزود: هیات ها و گروه های گوناگون مردم، مانند سال های گذشته با راه اندازی دسته های عزاداری در خیابان های ایلام به سمت مسجد جامع شهر حرکت و در رثای امام راحل سوگواری می کنند.

فرماندار ایلام ادامه داد: به منظور شرکت در آیین های ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، کاروان های اعزامی این شهرستان صبح امروز راهی مرقد مطهر بینانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

خوشخبر حضور مردم و همه مسوولان شهرستان ایلام را در آیین های بزرگداشت ارتحال امام امت ضروری دانست و تاکید کرد:

امروزه عزت و اقتدار ایران اسلامی در نتیجه درایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) رقم خورده و چون این آیین ها بازتاب جهانی دارد باید تمام تلاش خود را در باشکوه برگزار کردن آنها به کار گرفت تا یاد و خاطره امام راحل بیشتر و بهتر گرامی داشته شود.

به گزارش ایرنا، برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر و استان ایلام صبح فردا /چهارشنبه/ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ˈحسینعلی سعدیˈ مدیر گروه دانشکده معارف و فقه اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) تهران در مسجد جامع آغاز می شود.

پیش از سخنرانی سعدی، شیفتگان و سوگواران امام خمینی (ره) با حرکت دادن دسته های زنجیر و سینه زنی در خیابان های اطراف به سمت مسجد جامع ایلام حرکت می کنند و در پایان به صف حاضران در آیین سخنرانی می پیوندند.

همچنین صبح فردا همایش بزرگ مردمی شیفتگان ولایت و امام خمینی (ره) در محل میدان 22 بهمن ایلام برگزار می شود. ک/3

702/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا