گوناگون

فرماندار: کاشمر رتبه اول استان در کمک به عتبات عالیات را کسب کرد

81229383 5809422

به گزارش ایرنا، مهدی فروزان در محفل انس با قرآن اظهار کرد: مردم عاشق و دلداده به اهل بیت (ع) کاشمر هزینه 400 خشت طلا برای بازسازی حرمین کاظمین را تأمین کردند.

وی افزود: سهمیه این شهرستان در تأمین خشت های طلای مورد نیاز حرمین شریفین در کاظمین هزار خشت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازسازی عتبات عالیات در طول سال های اخیر شتاب بیشتری گرفته است، گفت: مردم شهرستان کاشمر با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود نقش مهمی در این راستا ایفا کرده اند.

فروزان افزود: با توجه به اهمیت بازسازی عتبات عالیات گسترش شرکت در بازسازی آن نیاز به همفکری، برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه مردم کاشمر شیفته و عاشق ائمه (ع) هستند و از کمک کردن در راه آنان دریغ نخواهند کرد، ابراز کرد: بازسازی عتبات عالیات باید در شأن امامان معصوم (ع) باشد.

او گفت: جامعه امروز به شدت به تربیت نسل قرآنی توام با بینش و بصیرت و آموزه های اسلامی نیازمند است و برگزاری محافل انس با قرآن به طور یقین در رسیدن به این هدف موثر می باشد.

فروزان با بیان اینکه باید با آموزش آموزه های قرآنی و عمل به آن در مقابل جنگ نرم و هجمه های دشمنان ایستادگی نمائیم، یکی از نعمت های بزرگ الهی را قرآن کتاب خدا دانست و افزود: باید از این نعمت خدا استفاده کرده و قدر آن را بدانیم و در مقابل آن احساس مسئولیت کنیم./2

7497 /664

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا