گوناگون

فرمانده سپاه ولیعصر(عج): سپاه برای پاسخ دهی به تمام تحرکات دشمن آمادگی کامل دارد

81182369 5727669

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈحسن شاهوارپورˈ در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: سپاه امروز مفتخر است که در حد بازدارندگی گسترش یافته است.

وی گفت: بهره گیری از موشک های دوربرد و دیگر تجهیزات نظامی برای برخورد ومقابله با دشمن از دستاوردهای سپاه است.

سردار شاهوارپور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اینک در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر حوزه ها دارای توانمندی های بسیاری است.

وی گفت: سپاه در سخت ترین دوران انقلاب اسلامی و از اردیبهشت سال 58 ظهور پیدا کرد و به فرموده امام راحل(ره) بر اساس نیاز کشور، انقلاب اسلامی و ضرورتی که امام تشخیص داد شکل یافت.

وی افزود: با تشکیل سپاه مسیری باز شد تا جوانان پرشور انقلابی برای خدمت بیشتر به نظام وارد این نهاد مقدس شوند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: سپاه در آن دوران به صورت شورایی اداره می شد و با توجه به تحرکات ضد انقلاب و به تبعیت از امام وارد عرصه دفاع از انقلاب شد.

وی افزود: یکی از فعالیت های سپاه رسیدگی به مناطق محروم و سخت گذر بود تا پیام انقلاب را به این مناطق برساند و تمام فعالیت های خود را تا دورترین مناطق کشور که در رژیم ستمشاهی به دست فراموشی سپرده شده بودند گسترش داد.

سردار شاهوارپور گفت: فعالیت های ضد انقلاب که افزایش یافت سپاه برخورد با تحرکات ضد انقلاب را در دستور کار خود قرار دارد و با اقدام های شکننده آنان برخورد کرد.

وی افزود: یکی دیگر از حوزه هایی که سپاه در آن ورود کرد دفاع از شخصیت های نظام که فکر خود را شبانه روز برای نظام به کار می گرفتند بود و با اقدامات دشمنان در ترور شخصیت ها مقابله کرد.

سردار شاهوارپور گفت: سپاه با توانمندی که داشت توانست خلاء وزارت اطلاعات که تا آن زمان هنوز شکل نگرفته بود را پر کند که به دنبال آن وزارت اطلاعات هم شکل گرفت.

وی گفت: سپاه با وجود نداشتن آموزش های کافی در مرزها با رژیم بعثی عراق در کنار ارتش وارد عرصه مبارزه با نیروهای تا دندان مسلح این رژیم شد و توانست با توانمندی که داشت خرمشهر را آزاد کند.

سردار شاهوارپور افزود: سپاه کارنامه درخشانی در دوران سخت داشت و پاسدارانی که وارد این نهاد می شدند آماده شهادت بودند.

وی گفت: در خوزستان دو هزار شهید سپاهی داریم که اینها به غیر از پاسداران جانباز و ایثارگری است که در راه نظام و انقلاب وارد عرصه مبارزه شدند.

538/645

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا