گوناگون

فروش یک میلیارد و 600 میلیون تومانی نمایشگاه کتاب کرمانشاه/ مراسم عصر شعر کردی و لکی برگزار می شود

صدر الله بابلی ظهر سه شنبه در بازدید از نمایشاه کتاب کرمانشاه به خبرنگار مهر، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره ارشاد، برنامه های جنبی نمایشگاه امسال به شکل بهتر و گسترده تری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، مجموعه برنامه هایی برگزار شد که از همان اوایل برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت.

بابلی افزود: نشست ها و میزگردهای تخصصی در حوزه انجمن های ادبی، انجمن نمایش استان و جایگاه موسیقی و خوشنویسی با استقبال خوبی مواجه شد، ضمن اینکه از نشست تاریخچه تعزیه در ایران با حضور آقای قطب الدین صادقی و فتحعلی بیگی استقبال خوبی به عمل آمد.

وی همچنین در ادامه به برگزاری برنامه هایی نظیر روز حافظ شناسی، سبک زندگی اسلامی و تئاتر خیابانی در مدت برگزاری نمایشگاه اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره ارشاد کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از امتیازات برنامه های نمایشگاه امسال، اعزام کاروان های فرهنگی هنری شهرستان ها به مرکز استان بود که با تمام پتانسیل به نمایشگاه آمدند و در فضای باز برای علاقه مندان برنامه هایی را اجرا کردند.

بابلی با اشاره به فروش 515 میلیون بن کتاب در نمایشگاه کتاب کرمانشاه گفت: تا پایان روز ششم 400 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی ادامه داد: طی همین مدت یک میلیارد و 600 میلیون تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رسیده است.

بابلی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کرمانشاه ساعت 18 امروز، سه شنبه به کار خود پایان خواهد داد، گفت: مراسم عصر شعر کردی و لکی ساعت 17 امروز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا