گوناگون

فعالیت 80 ناشر در استان البرز

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مکان برگزاری نمایشگاه کتاب البرز هنوز مشخص نیست!

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: ناشران البرزی برای اخذ غرفه در پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان می‌بایست به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای اخذ غرفه در این نمایشگاه ناشران باید در مرحله نخست عضویت خود در این سایت را به ثبت برسانند.

طاهری افزود: پس از انجام مراحل مذکور ناشران باید لیست کتاب‌هایی که قصد دارند در این نمایشگاه عرضه کنند را در این سامانه به ثبت برسانند.

این مسئول با بیان این‌که پنجمین نمایشگاه کتاب استان البرز 17 الی 23 آبان‌ماه برگزار می‌شود، گفت: هنوز مکان قطعی برای برگزاری نمایشگاه کتاب استان مشخص نیست و در حال رایزنی با دستگاه‌های استان برای انتخاب بهترین فضا با قابلیت دسترسی عموم مردم، هستیم.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 80 ناشر در مناطق مختلف استان البرز فعالیت دارند.

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران کشور در شهر مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 2 الی 9 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا