گوناگون

قانون جامع ایثارگری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجة‌‌الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چند سال از مصوب شدن قانون جامع ایثارگری می‌گذرد.
 
اما این قانون اجرایی نشده بود که با دستور رئیس جمهور طی ماه‌های  اخیر اجرایی شده است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به قانون جامع ایثارگری افزود: 60درصد از مواد قانون جامع ایثارگری  انجام شده و 40 درصد باقی مانده که به مصوبات و تدوین آیین نامه‌های لازم نیاز داشت، در دست پیگیری است.

شهیدی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه مهم خواند و اظهار داشت:‌در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با حکم رئیس جمهور محترم و دبیر خانه ویژه‌ای تشکیل شده که با صدور احکام بعدی، به زودی فعالیت خود را به شکل پیوسته و پیگیر آغاز خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایجاد تعامل بین بنیاد شهید و سایر دستگاه‌ها اشاره کردو بیان داشت: خوشبختانه تعامل مناسبی با سازمان ها و دستگاه‌های مختلف ایجاد شده که موجبات حفظ آرامش جامعه ایثارگران را فراهم آورده است.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: اعتماد سازی و از میان برداشتن دیوار بی  اعتمادی که پیش تر بین ایثارگران و بنیاد شهید ایجاد شده بود، از جمله اهداف ما در بنیاد شهید بوده است.

گفتنی است، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع نخبگان جامعه ایثارگری، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا