گوناگون

لک: برايم فرقي ندارد فروزان بماند يا برود

لک که مورد توجه کروش هم قرار داشت در آستانه جام جهاني از تيم ملي خط خورد تا حضور در بزرگترين رويداد فوتبال دنيا را از دست بدهد. لک که حالا تمرکز خود را روي موفقيت تراکتورسازي گذاشته در گفتگو با فوتبال ايران مي گويد:«تمام فکر و ذکر من موفقيت تراکتورسازي است. از چند روز پيش تمرينات ما آغاز شده. صبح وزنه مي زنيم و بعد از ظهر ، تمرين تاکتيکي انجام مي دهيم. همه چيز طبق روال پيش مي رود. خطيبي انگيزه بالايي دارد و کارش را خيلي خوب بلد است. اميدوارم که بتوانيم در کنار هم، سال موفقي را براي تراکتورسازي رقم بزنيم»

حامد لک در مورد حضور محسن فروزان در تراکتورسازي مي گويد:« در مورد من و محسن نوشته اند، آغاز جنگ! مگر ما با هم جنگ داريم؟ ما با هم جنگي نداريم و دوستان خوبي براي هم هستيم اما در کنار اين دوستي، رقابت هم مي کنيم تا بازي کنيم. هر کس آماده تر باشد بازي مي کند، اين را هم رسول خطيبي انتخاب مي کند.»

لک در مورد احتمال جدايي فروزان از تراکتورسازي و حضور او در استقلال مي گويد:«من کاري به اين چيزها ندارم. برايم هم فرقي ندارد فروزان بماند يا نه! من تمرين خودم را انجام مي دهم و براي رقم زدن يک سال موفق، تمرکز مي کنم. به اين اخبار و حواشي هم دامن نمي زنم. فروزان در تراکتور بماند با او رقابت مي کنم، اگر هم نماند هم برايش آرزوي موفقيت مي کنم. همين و بس!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا