گوناگون

ماجدي: من خادم استقلال هستم

در همين رابطه ميرشاد ماجدي که در فصل گذشته زحمات زيادي را براي استقلال کشيد و بين هواداران هم از محبوبيت خاصي برخوردار است مي‌گويد: اين اتفاق دوباره براي من افتاد و آقاي افشارزاده لطف داشتند و حکم سرپرستي من را زدند، البته من خادم استقلال هستم و هميشه سعي کردم به اين تيم مردمي و بزرگ خدمت کنم اميدوارم بتوانم با کمک خداوند در اين مسير موفق باشم.

بازيکن سابق تيم ملي در رابطه با جام‌جهاني و تيم ملي مي گويد: آنطور که مشخص است اين جام شگفتي بسياري خواهد داشت و چند نتيجه اي هم که رقم خورده باعث شگفتي شده است اميدوارم با اين نگاه بتوانيم بازي قابل قبولي را انجام دهيم و تيم ملي کشورمان بتواند با خلق شگفتي نتايج خوبي کسب کند.

سرپرست استقلال در پايان در مورد حرکت پسنديده عضو عيئت رييسه فدراسيون فوتبال مي‌گويد: هديه سهميه برزيل به هيئت استانها از طرف آقاي عزيزي خادم کار جالبي بود که نشان داد با حضور در فوتبال دنبال کارهاي شخصي اش نيست و مي خواهد که افراد زيرمجموعه و همه ارکان فوتبال ديده شوند. مديريت ايشان مديريتي خودمحور نيست و براي کساني که براي فوتبال زحمت مي کشند ارزش قائل هستند. اميدوارم مديران ديگر هم چنين نگرشي داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا