گوناگون

مانور خودروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان برگزار شد

81239520 5826714

رییس روابط عمومی بهزیستی استان گیلان گفت : این مانور به مناسبت هفته بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد .

ˈ محمد رضا سرهندی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : در این مانور 10 دستگاه خودرو و شش دستگاه موتور سیکلت از اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی ، نیروی انتظامی و هلال احمر مسیر خیابان پرستار ، مطهری ، صیقلان ، شهرداری ، خیابان امام خمینی (ره) و فرهنگ و بهزیستی را پیمودند .

وی کنترل و کاهش بحران های فردی ، خانوادگی و اجتماعی را از وظایف و فعالیت های اورژانس 123 عنوان و اظهار کرد : خط تلفن 123 در مواردی از جمله سالمند آزاری ، کودک ، همسر آزاری و بلایای طبیعی مداخله می کند .

وی خاطر نشان کرد : اورژانس اجتماعی 123 در شهرستان های رشت ، فومن ، آستانه اشرفیه ، بندرانزلی ، لاهیجان و تالش فعال است و به شهرهای مجاور نیز خدمات لازم در صورت نیاز ارایه می دهد .

اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان گیلان دارای 109 نیرو و هفت دستگاه خودرو ویژه است .

21 تا 27 تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است .

توانمندسازی فراگیر و پایدار ، ترویج مشارکت های مردمی ، تدبیر و تامین آینده فرزندان ˈ بهزیستی ˈ ، گسترش توانبخشی مبتنی بر خانواده ، خدمات فراگیر و رفاه اجتماعی ، توسعه خدمات پیشگیرانه و مددکار سرمایه های انسانی ولایت مدار از عناوین روزهای هفته بهزیستی است . ک/3

7286/604

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا