گوناگون

مبعلي براي استقلال سهميه محسوب نمي‌شود

مصطفي شهبازي در خصوص قرارداد وريا غفوري با باشگاه نفت تهران که اين بازيکن را براي پيوستن به سپاهان دچار مشکل کرده و اينکه از طرف اين بازيکن گفته مي‌شود در قرارداد او دست برده شده و تخلف صورت گرفته گفت: هيچ تخلفي انجام نشده و اين بازيکن در زماني سقف قرارداد با باشگاه نفت تهران زير 28 سال سن داشته و طبق قانون بازيکناني با اين رده سني نبايد قراردادي کمتر از 3 سال مي‌بستند و سازمان ليگ، باشگاه نفت تهران و هيات فوتبال همگي قانون را رعايت کرده‌اند و کسي تخلفي نکرده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به طور مثال وقتي قانون مي‌گويد معدل 10 به بالا باعث مي‌شود شما يک کلاس بالاتر بروي معدل شما 9 بشود نمي‌تواني به کلاس بالاتر بروي! آن زمان هم قرارداد سه سال براي بازيکنان زير 28 سال در نظر گرفته شد واگر قرارداد بيش از 3 سال براي غفوري ثبت مي‌گرديد تخلف بود اما اين موضوع تخلف به حساب نمي‌آيد.

مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ در مورد اين صحبت غفوري که گفته بود که قراردادش در سازمان ليگ امضاي او را ندارد، خاطرنشان کرد: نيازي به امضاي غفوري نبود اما اگر مسئولان باشگاه نفت اين موضوع را به خود اين بازيکن اطلاع مي‌دادند بهتر بود.

شهبازي در خصوص وضعيت قرارداد ايمان مبعلي با استقلال که عده‌اي او را سهميه ليگ برتري مي‌دانند و عده‌اي هم معتقدند که او سهميه نيست، گفت: اين بازيکن سال گذشته از يک تيم ليگ برتري به استقلال آمده و چون با استقلال قرارداد دارد و بازيکن اين تيم به حساب مي‌آيد سهميه محسوب نمي‌شود و اين بازيکن براي خود استقلال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا