گوناگون

متفاوت ترین موتورسیکلت الکتریکی +عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، عاشقان موتور حتما با دیدن تصاویر این وسیله جدید خوشحال و شگفت زده خواهند شد. افرادی که علاقه خاصی به موتورسیکلت دارند خیلی زود به تفاوت های این وسیله با دیگر موتورهای معمولی پی می برند و برای آن ها رانندگی با موتور الکتریکی جدید هیجان انگیز خواهد بود.

“یوهامر” نام موتورسیکلت الکتریکی جدیدی است که دو طراح با کمک یکدیگر آن را ساخته و آماده سرمایه گذاری کرده اند. این موتورسیکلت ها با موتور الکتریکی کار می کنند و برای محیط زیست ضرری ندارند همچنین برخلاف چهره خشن، بی صدا و راحت هستند.

2314851 477

“لئون و جین ماری لاونیسزاک” طراحان این وسیله مدعی هستند که ایده اصلی از گاوبازی برداشته شده است  و زمانی که راننده پشت فرمان قرار دارد به نظر می رسد که می خواهد یک گاو خشمگین را رام کند بدون اینکه از پشت آن سقوط کند.

برای هرچه عجیب تر شدن این موتورسیکلت، بدنه آن به طرز خاصی طراحی شده است به طوری که کیلومتر روی آینه های بغل، چرخ جلوی کمی جلوتر از بدنه اصلی و در نهایت دسته فرمان آن است که هیچ اهرم خاصی آن را به چرخ جلو متصل نمی کند بلکه شما باید دو دسته که از لوله های آینه خارج شده است را بگیرید و با کمک همان موتور را هدایت نمایید.

این طرح با احساسات هر عاشق موتورسیکلتی بازی می کند اما سوال اصلی در مورد وسیله های نقلیه برقی همیشه میزان نگهداری شارژ است. در این وسیله آزمایش های نشان می دهد که یک دوره شارژ کامل می تواند 2.5 ساعت به شما سواری بدهد.

2314852 131

2314853 273

2314854 385

2314855 326

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا