گوناگون

محدودیت ترافیکی در قم اعمال می‌شود/ حضور همه عوامل راهنمایی و رانندگی

سرهنگ احمد پوربافرانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی برای مسجد مقدس جمکران از ساعت 24 چهارشنبه در برخی نقاط مانند میدان آل یاسین، تقاطع ظهور،‌میدان انتظار، تقاطع امام حسن عسکری(ع) اعمال می‌شود.

وی گفت:‌ از ساعت هفت صبح امرو پنج شنبه محدودیت ترافیکی با حضور همه عوامل راهنمایی و رانندگی به صورت کامل اجرا می‌شود و تا جمعه عصر ادامه دارد.

وی عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر پنجشنبه در خیابان ظهور از بعد از پارکینگ ناظم‌زاده، بلوار پیامبر اعظم(ص) از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران اعمال می شود.

جانشین پلیس راهور استان قم بیان کرد: در صورتی که ترافیک سنگین باشد از میدان بقیة الله محدودیت ترافیکی اعمال شده و خودروها از پل قبرستان بقیع به سمت پارکینگ یاوران مهدی انتقال می‌یابند.

وی گفت:‌ اتوبوس‌ها و خودروهای عمومی شهر قم تنها از میدان معلم و بلوار پیامبر اعظم(ص) می‌توانند به سمت مسجد مقدس جمکران تردد کنند.

وی افزود:‌ اتوبوس‌های برون شهری تنها از میدان بقیة الله به سمت پارکینگ یاوران مهدی هدایت می‌شوند.

سرهنگ پوربافرانی بیان کرد: خودروهایی که از جنوب کشور وارد شهر قم می‌شوند از فلکه ارتش به سمت شهرک قدس و از کوه خضر به سمت پارکینگ ناظم زاده هدایت می‌شوند که در این نقطه 2 پارکینگ ویژه اتوبوس ها و خودروهای شخصی تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس شرایط ترافیکی محدودیت اعمال می‌شود افزود:‌ محدودیت اصلی از ساعت 14 روز پنجشنبه در تقاطع ارم، تقاطع شهدا، حجتیه-بهار، میدان مطهری به سمت چهار راه بازار اعمال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا