گوناگون

محل استقرار هیئت‌های ورزشی در شأن ورزش قم نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدی در نشست استاندار قم با مدیران و روسای هیئت های ورزشی قم که ظهر پنجشنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با رویکرد ترویج ورزش همگانی برگزار می شود و استانداری قم نیز با راه اندازی برنامه ورزش صبحگاهی، در این زمینه پیشگام است و استاندار قم نسبت به مقوله ورزش اهتمام ویژه ای دارد.

وی گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش بخشی از درآمدهای حاصل اداره کل ورزش و جوانان به دست ما رسیده و تا روز شنبه به حساب هیئت های ورزشی قم واریز می شود و این در حالی است که هیئت های ورزشی قم مدت ها بدون بودجه دولتی فعالیت می کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم افزود: در 7 ماه گذشته یک ریال بودجه دولتی به هیئت های ورزشی قم پرداخت نشده است و اجرای برنامه های هیئت ها بدون این اعتبارات کار بزرگی است.

عابدی بیان کرد: اعتبارات هیئت های ورزشی باید در زمان مناسب تزریق شود تا برنامه های کاری ورزشی قم با اخلال مواجه نشود اما از ابتدای امسال به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد و تنها هیئت هایی که میزبان بودند از منابع مختلف مبالغ ناچیزی را دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: درخواست من از استاندار قم این است که اعتباراتی به ورزش قم تزریق شود تا در موارد اضطراری برنامه های ورزشی قم با مشکل روبرو نشویم.

مدیر کل ورزش و جوانان قم افزود: هیئت های ورزشی قم از نبود مکان مناسب در شان و شخصیت خود در رنج هستند و در صورت تامین اعتبار برای ساخت دفتر مشترک هیئت های ورزشی می توان بخش عمده مشکل هیئت های ورزشی را رفع کرد.

عابدی تصریح کرد: درخواست دیگر من از استاندار قم این است که شورای ورزش قم به ریاست استاندار قم تشکیل شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه مشترک با اداره کل آموزش و پرورش قم خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه ، استفاده مشترک از فضاهای ورزشی تحت مالکیت و معرفی استعدادهای ورزشی از بین دانش آموزان به هیئت های ورزشی مورد توافق قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا