گوناگون

محمودی: ولاسکو همه والیبال ایران نبود

خبرآنلاین: شهرام محمودی بدشانسی آورد. بدشانسی درشب صعود تیم ملی والیبال به فینال لیگ جهانی.پشت خط زن تیم ملی پایش پیچ خورد تا تکلیفش را mri مشخص کند.اوخودش هم خوب می دند با وضعیتی که پایش دارد به دو بازی لهستان نمی رسد اما همه دغدغه اش حالا بازی در فینال لیگ جهانی است.محمودی دلش می خواهد رویای بازی در فلورانس رویا نماند.

بدشانسی آوردی؟

قسمت این بود. وقتی روی دفاع پریدم،روی پای مدافع روی تور لهستان پایین آمدم . پایم بدجور پیچید. حالا هم دور طرف پایم خیلی ورم کرده .فقط هم mri مشخص می کند که چه اتفاقی افتاده.

با اینکه تو بدشانسی آورید اما تیم نتیجه خوبی گرفت؟

خدا راشکر. خوشحالم که رفتیم فینال.بچه ها کار خیلی بزرگی کردند که خیلی ،خیلی سخت بود اما همت کردند. تنها ناراحتی ام این است که پایم این جوری شد. اما خوشحالم که کل ایران شاد شدند.

با این حساب به بازی آخر هفته در لهستان نمی رسی؟

نه نمی رسم ،اما امیدوارم به فینال در فلورانس برسم.پایی که من می بینم اوضاعش خیلی خراب است .امیدوارم به فلورانس رسم تا به تیم کمک کنم.

سخت نبود بعداز مصدومیت درازکش بازی را تماشامی کردی؟

خیلی. از یک طرف درد پای ورم کرده ام بود،از طرف دیگر دلم می خواست تیم برنده شود. همه چی با هم قاطی شده بود.وقتی تیم برنده شد یک پایی پریدم در بغل بچه ها.درفرصت 10 دقیقه ای بین ست دوم و سوم که به رختکن رفتیم کواچ به شوخی به من گفت:«پاشو بریم بازی کن.» این همه حرف او به من بود.

وقتی تیم لیگ جهانی را با دو باخت به ایتالیا شروع کرد،خیلی ها ناامید شدند اما کم کم وضعیت بهتر شد.

خیلی خوشحالم که توانستیم نشان دهیم ولاسکو همه کاره والیبال نبود.همیشه می گفتیم اما خیلی ها بعد از رفتن ولاسکو فکر می کردند والیبال هم از دست رفت اما در لیگ جهانی ثابت کردیم دلیل درخشش تیم ملی به زحمات بچه ها و فدراسیون برمی گردد . البته ولاسکو هم تاثیر گذار بود اما همه والیبال ایران نبود.از طرفی برای کواچ هم خوشحالم. او وقتی تیم دوباخت به ایتالیا داد فشار زیادی را تحمل کرد. اما تیم در ادامه رقابتها جزو تیم های تراز اول دنیا قرار گرفت. حالا همه دنیا می دانند باید به یاران احترام بگذارند و کسی حق بی احترامی به ایران را ندارد. در فینال هم با همه توان ظاهر می شویم تا نتیجه در خور شان ایران بگیریم و مردم را شاد کنیم.

فکر می کردید امسال این نتیجه رقم بخورد؟

صد درصد.بچه ها از اول دنبال کار بزرگ بودند.البته دروغ نگویم که وقتی تیم دو باخت به ایتالیا داد همه ناامید شدیم اما دست از تلاش برنداشتیم و حالا در گروهی که خیلی خیلی سخت بود ،صعود کردیم به فینال.

کمتر کسی باورش می شد که ایران ایتالیای صدرنشین را کنار بزند.نه؟

ما در دومین تجربه بازی در لیگ جهانی فعلا صدرنشین گروه یک هستیم.من وقتی جدول را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد.تیم ما ایتالیا ،برزیل و لهستانی را شکست داد. تیم هایی که اسمشان را هواپیما هم نمی کشد. واقعا به ایاران وبچه ها افتخار کردم که این قدر با قدرت ظاهر شدند.

فکر می کنی با این شرایط به فینال لیگ جهانی برسی؟

امیدوارم. چرا که برایم خیلی سخت است بعداز کلی زحمت و تلاش در فینال نباشم.حتی تصورش هم برایم ناراحت کننده است.امیدوارم هرچه زودتر پایم خوب شود تا به بازی در فینل لیگ جهانی ، رویای همه بازیکنان برسم.

بازی تماشایی تیم ملی والیبال خیلی از مسئولان را به سالن کشاند و حتی بعداز پیروزی هم به رختکن امدند،خبری از پاداش هم بود؟

حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و خیلی ها دیگر آمدند. نائب رئیس مجلس در رختکن علاوه بر تبریک به تیم قول داد تا برای قدردانی از تیم در مجلس پیگیری کند.به هر حال دوستان زیادی امده بودند. عکس یادگاری قشنگی شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا