گوناگون

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی پور علی مطلق از سوی عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به عنوان مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور منصوب شد.

بنابراین گزارش،متن کامل حکم انتصاب به این شرح است:

جناب آقای علی پور علی مطلق

سلام علیکم

نظر به مراتب درایت و سوابق مفید و مؤثر در بخش های مختلف اجرایی وزارت کشور و بنا به پیشنهاد معاون و قائم مقام محترم وزیر در امور سیاسی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر انتخابات منصوب می نمایم.

برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع مقدمات و تمهیدات لازم برای انجام مطلوب و شایسته ماموریت خطیر و مهم وزارت کشور در امر برگزاری هرچه شایسته تر انتخابات های آتی براساس تقویم زمانی و منطبق بر قوانین و مقررات مربوطه، تلاش در جهت استفاده بهینه از دانش و فن آوریهای نوین و روز آمد، مطالعه قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و بررسی و آسیب شناسی انتخابات های گذشته در جهت تسهیل سازی جریان و فرآیندهای انتخابات از جمله اموری است که انتظار دارد در راستای تحقیق سیاست ها و تاکیدات دولت تدبیر و امید در زمینه ضرورت بسترسازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و گسترده تر مردم در عرصه فعالیت های مختلف منجمله انتخابات تلاش و کوشش نمایید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا