گوناگون

مدیر عامل شرکت انتقال گاز:کارآمدی تحریم بر این شرکت بسیار کم رنگ شده است

81229243 5809148

ˈ رضا الماسی ˈ دوشنبه شب در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیران انتقال گاز منطقه 9 در ساری در گفت گو با به خبرنگار ایرنا با بیان این که 34 هزار کیلومتر شبکه انتقال گاز در کشور وجود دارد،افزود: بیشتر تجهیزات و قطعات مورد نیاز در این شرکت نیز بومی شده است.

وی به اهمیت گاز رسانی به استان های شمالی اشاره کرد و بیان داشت: در واردات گاز از ترکمنستان نیز مشکلی نداریم.

وی مصارف گاز طبیعی در مازندران را بالا دانست و بیان داشت: پارسال 15میلیون مترمکعب گاز از ترکمنستان وارد کشور شده است.

الماسی با بیان اینکه البته مقدار قرارداد واردات 20 میلیون مترمکعب است، ادامه داد: کمبود گاز استان های شمالی را از طریق خطوط دیگر جبران می کنیم.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران به اهمیت خط انتقال گاز سمنان، دامغان ، کیاسر ، ساری تا نکا اشاره کرد و بیان داشت: این خط به طول 170 کیلومتر در دستور کار است که با هماهنگی استاندار مازندران، منابع طبیعی و محیط زیست سرعت اجرای طرح بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه البته این طرح زمستان امسال به پایان نخواهد رسید ، خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح پایداری گاز در مازندران افزایش می یابد.

الماسی به اهمیت توجه و رعایت الزمات قانونی حریم خطوط لوله گاز در استانهای شمالی اشاره کرد و بیان داشت: حریم در طول خط لوله گاز مشخص شده است اما به دلیل عبور این خطوط در شهرها، روستاها و منابع طبیعی و کشاورزی استان های شمالی ، رعایت حریم به لحاظ امنیتی بسیار ضروری است.

در این مراسم از زحمات شش سالهˈ صفرعلی جمال لیوانیˈ مدیرقبلی منطقه 9 تقدیر و ˈ محمد اسماعیل ابراهیم زاده ˈ که در گذشته در سمت مدیرعاملی شرکت گاز استان مازندران فعالیت می کرده به عنوان مدیرجدید منطقه 9 عملیات گاز معرفی شد.ک/3

2585/608 ** 1917

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا