گوناگون

مردم ایرانشهر در روز قدس انزجار خود را از صهیونیستها فریاد می زنند

81241237 5829524

ˈنبی بخش داوودیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم همیشه در صحنه شهر میزبانان ولایت امسال با شکوهتر از سالهای گذشته در راهپیمایی روز جهای قدس شرکت خواهند کرد.

وی با محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه و شهادت تعداد زیادی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی گفت: مردم ایرانشهر با محکوم کردن وحشی گری های رژیم غاصب و اشغالگر قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و نفرت خود را از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

وی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را از سوی بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی بنام روز قدس حرکتی مهم و ماندگار در ایجاد وحدت و همبستگی امت اسلامی و تقویت روحیه مبارزه فلسطینیان علیه رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: امسال باید مسلمانان جهان در روز جهانی قدس ضمن به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام خود حرکات وحشیانه صهیونیست ها و تروریست های وابسته به آنان را به شدت محکوم کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: در هنگامه ای که رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین می پردازد، متاسفانه مسلمانان نیز در برخی کشورهای اسلامی به جان هم افتاده اند.

وی افزود: اختلاف و درگیری بین امت اسلام خواسته و هدف دشمنان است که مسلمانان باید در برابر اینگونه دسیسه ها هوشیار باشند. ک/3

7314/7437 / 653

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا