گوناگون

مردم ایران روز جمعه علیه جنايات رژیم صهیونیستی يكپارچه به خروش آیند

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی آمده است: شور و غوغايى در جهان بر ضدّ رژیم اسرائيل متجاوز و خونخوار برپا شده و به رغم سكوت مرگبار حاميان اسرائيل مخصوصآ آمريكا و عده‌اى از سران كشورهاى عربى، سيل اعتراضات مردمى به سوى اسرائيل غاصب سرازير شده است، كشتن مردم بى‌دفاع غزه مخصوصآ كودكان و تخريب منازل آنان را شديدآ محكوم مى‌كنند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: اين هجوم وحشيانه بار ديگر ماهيت اسرائيل و نيات حاميان او را مخصوصآ آمريكا و بعضى از سران كشورهاى عربى را آشكار ساخت و داغ ننگى بر پيشانى آنها نهاد.

این بیانیه می افزاید: در اين ميان جالب اين است كه سركرده تروريست‌ها در عراق مى‌گويد: من كار به اسرائيل ندارم وظيفه من فقط كشتن تمام مسلمانانى است كه با ما بيعت نكنند و از اينجا نظريه كسانى كه مى‌گويند اين زائده شرور، ساخته و پرداخته اسرائيل است ثابت مى‌شود. عجيب اين است كه سه نفر اسرائيلى كشته شدند كه معلوم نيست قاتل آنها چه كسى بوده، آمريكا فوراً آن را محكوم كرد اما بيش از دويست فلسطينى شهيد و بيش از هزار نفر مجروح شدند كه بسيارى از آنها كودكان بودند، نه فقط آمريكا و اتحاديه اروپا و حاميان عرب آنها، آن را محكوم نكردند، بلكه قولا يا عملا آن را تأييد كردند.

در این بیانیه آمده است: سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربركت اين روز، كشور ما نيز يكپارچه به خروش برضدّ جنايات اسرائيل آيد و ثابت كنيم كه اين بار نيز بازنده اصلى اسرائيل است كه بايد طعم تلخ شكست را توأم با منفوريت در سراسر جهان بچشد.

در این بیانی تأکید شده است: خداوند حاميان اسرائيل را كه از او دفاع مى‌كنند و در برابر كشتار فلسطينى‌ها كه اكثريت قاطع آنها از اهل سنت هستند، سكوت دارند از اين خواب شيطانى غفلت بيدار كند تا اين راه ضلالت را رها كرده به صفوف مسلمين بپيوندند و در برابر جنايات اسرائيل و جهان‌خواران بايستند.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا