گوناگون

مردم برای تامین اقلام مصرفی ماه رمضان نگرانی نداشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان در محل فرمانداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: با توجه به نزدیکی به ماه رمضان و افزایش نیاز بازار به برخی از اقلام برای برگزاری مراسم ها و تهیه ملزومات نذورات مردم با ذخیره سازی و پیش بینی های صورت گرفته و برگزاری نمایشگاه ضیافت، مردم هیچ نگرانی در تامین اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر و بیشتر بر کنترل قیمت ها گفت: بازرسان در صورت مشاهده و تایید تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین جلسه ضمن تقدیر از اعضای ستاد تنظیم بازار این شهرستان نسبت به کنترل قیمت کالاها و ثبات بازار در چند ماهه اخیر و همکاری و جلب اعتماد مردم به روند آرامش موجود در بازار، از برگزاری نمایشگاه ضیافت با تعداد بیش از 30 غرفه در سالن شهدای کارگران واقع در میدان استاندارد این شهر خبر داد.

سعدالدین اظهار داشت: دستگاه های اجرایی با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت ها زمینه عرضه اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب و ارزان تر از قیمت بازار برای ارائه به مردم شهرستان در نمایشگاه ضیافت امسال فراهم خواهند کرد.

وی با ابراز خرسندی از ذخیره سازی مناسب و بیش از نیاز بازار کالاهای مورد نیاز اساسی مردم در ماه مبارک رمضان گفت: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده توسط اعضای ستاد تنظیم بازار، مردم شهرستان سمنان می توانند بدون هیچ دغدغه نسبت به تهیه کالای خود اقدام و هیچگونه نگرانی در تهیه اقلام مورد نیاز نداشته باشند.

فرماندار شهرستان سمنان رضایتمندی مردم را مهمترین هدفی ستاد عنوان و بر رعایت حرمت بازار اسلامی، پرهیز از کم فروشی، گرانفروشی و تلاش برای رعایت انصاف و عدالت در فروش کالا توسط کسبه و بازاریان تاکید کرد.

سعدالدین برنامه ریزی و اجرای صحیح سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد و کنترل بازار را مهمترین عامل آرامش موجود در بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی دانست.

معاون سازمان صنعت معدن تجارت استان سمنان نیز در این جلسه با اعلام بیش از22  هزار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان سمنان برای کنترل قیمت های مصوب کالاهای مورد نیاز مردم از معرفی 12 هزار پرونده متخلفان به دلیل عدم درج قیمت – گرانفروشی و کم فروشی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

مهدی یحیایی گفت: از این تعداد، بازرسی از واحدهای نانوایی 570 مورد بوده که 44 تخلف نانوایان با جریمه ای معادل 60 میلیون ریال تشکیل پرونده شده است.

وی در خاتمه ادامه داد: زمان ثبت نام متقاضیان برای دریافت غرفه در نمایشگاه ضیافت را اول تا دهم تیرماه اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا