گوناگون

مسئولان برای رفع مشکلات کشور چشم طمع به بیگانگان نداشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر شنبه در دومین یادواره امام و شهدا در مسجد المهدی شهر “معمولان” پلدختر اظهار داشت: امام درهشت سال دفاع مقدس چشم امید و طمع به بیگانگان نداشت و دست به سوی بیگانگان دراز نکرد و هرگز نشد که خواسته ای از بیگانگان درخواست کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید چاره حل مشکلات کشور را در گرو حمایت آمریکا و دشمنان ببینیم، گفت: خود را برای زرق و برق و متاع دنیا کوچک و ذلیل نکنیم و همانگونه که امام وارستگی ایجاد کردند در این مسیر گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مکتب امام مکتب وارستگی بود افزود: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند یا پیروزی واقعی را به دست می آوریم و یا  شهادت نصیب مان می شود که هر دو ارمغانش عزت است این همان شعار “هیهات من الذله” امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امروز خط و اندیشه امام در مقام معظم رهبری تجلی یافته است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در برهه های حساس از امام زمان استمداد طلبیدند و کشور نجات دادند.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: در ماجرای فتنه 88 که تحلیلگران، انقلاب و نظام را ساقط شده می دانستند استمداد مقام معظم رهبری کشور را نجات داد زیرا با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب فتنه خاموش شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به امدادهای الهی به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در ماجرای طبس دشمن با نقشه های نظامی قوی وارد شده بود ولی نصرت خداوند ریگ ها و شن های طبس را به حرکت درآورد و ما را یاری کرد.

حجت الاسلام میرعمادی به امداد الهی در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: امام راحل اهل مبالغه نبودند که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: مکتب امام خمینی (ره) مکتب عزت و نه ذلت بود و امام فرمودند مردم ایران باید آقایی کنند نه نوکری که این سخن را در 15 خرداد به شاه خائن فرمودند که ما می خواهیم که آقایی کنید و نه نوکر اجنبی ها باشید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ویژگی های مکتب امام خمینی(ره) را قدرت و عزت را از آن خدا دانستن و نهراسیدن از دشمن و تکلیف گرایی دانست و گفت: نصرت و پیروزی از آن خداوند متعال است.

حجت الاسلام میرعمادی خطاب به مردم افزود: هیچ نگرانی، خوف و اندوهی نداشته باشید زیرا ما از امام حسین(ع) درس آموخته ایم و باید مکتب امام را حفظ کنیم و وظیفه امروز ما این است که وقتی با گروه متجاوز برخورد کردید ثبات قدم و ایستادگی داشته باشید.

وی گفت: در قرآن آمده که زیاد به یاد خدا باشید تا رستگار شوید و اطاعت خدا، رسول خدا و ولایت از دیگر وظایف ما در عصر حاضر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: وحدت و اتحاد داشته باشید زیرا ثمره آن بسیار شیرین و زیاد است و قدرت را افزایش می دهد، پس باید اختلافات را کنار بگذارید زیرا هرجا که اختلاف باشد پای شیطان در میان است پس استقامت ورزید زیرا خداوند با صابرین است.

بنابر این گزارش در این یادواره که به همت امام جمعه معمولان و سپاه شهرستان برگزار شد ائمه جمعه شهرهای پلدختر، معمولان، سراب دوره چگنی، اشترینان، نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی، فرمانده انتظامی استان لرستان، سرهنگ پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر و جمعی از مدیران استانی و شهرستان پلدختر و معمولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم معمولان حضور داشتند.

بخش معمولان 83 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا