گوناگون

مسابقات بین المللی قرآن امسال پنج ماه زودتر برگزار می شود

81162600 5692901

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه،ˈولی یاراحمدیˈ در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت:دعوت از مسابقه شوندگان این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم پنچ ماه زودتر از همیشه انجام و به طور رسمی دعوت ها از آذرماه سال92آغاز شده است.

وی اظهار داشت : همه دستگاه ها ، نهادها ، مسئولان کمیته ها باید تلاش کنند این دوره از مسابقات با معنویت بالا، باشکوه و در شأن خود قرآن کریم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

یاراحمدی افزود:کار برخی از کمیته ها پس از پایان سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز شده است.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف عنوان داشت: کمیته فنی و کمیته پژوهش های قرآنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بلافاصله پس از اتمام مسابقات قبلی کار خود را آغاز کردند و چاپ فراخوان مقالات و پوستر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در آبان ماه سال گذشته انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون که دوهفته به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم باقی مانده، تعداد قابل توجهی از متسابقان خارجی برای حضور، اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام کرد: در جلسات ستاد برگزاری مسابقات، شرح وظایف کمیته ها تبیین و ابلاغ شده و نقطه نظرات هریک از کمیته ها اخذ شده است.

یاراحمدی افزود:امسال شاخص های کیفی کمیته ها مشخص شده است و ملاک ارزیابی ها پس از اتمام مسابقات از سوی کمیته بازرسی، براساس این شاخص ها در دو بخش عمومی و اختصاصی خواهد بود.

اجتمام ** ل.ا

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا