گوناگون

مسجد جامعی: هنر و انتظار در هم تنیده شده است

81203934 5765585

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد مسجد جامعی روز دوشنبه در مراسم اهدای جوائز چهارمین پوستر طلوع که در موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، برگزار شد، افزود: هرشاعر هنرمند با بیان هنرنمایی خود بیان می کند که مساله انتظار در ذات هرشخص نهفته است .

وی با بیان اینکه هرکسی با فهم خود وارد عرصه هنر می شود و روایت انتظار را بیان می کند، افزود: در مساله انتظار عدالت خواهی حکم فرما است که این مساله در بیان شاعران و هنرمندان نمود دو چندانی پیدا می کند .

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مساجد چراغ سبز انتظار را روشن می کنند، گفت: این مساله انتظار را می توان در اشعار فروغ فرخزاد، اخوان و شاعران دیگر جست وجو کرد که این امیدواری در ذات انسانها نهفته شده است .

مسجد جامعی با بیان اینکه عدالت را می توان در قالب هنر بهتر بیان کرد، افزود: انتظار در تاریخ، فرهنگ و تمدن ما روشن است .

همچنین دبیر اجرایی جشنواره طلوع نیز در این مراسم اظهار کرد: از سال 1387 کلید اولین جشنواره طلوع زده شد و آثاری در رشته تجسمی از این جشنواره ارایه شد.

سعید کردی همچنین با اشاره به این که 468 اثر در رشته های پوستر و تصویرسازی به جشنواره ارسال شده، گفت: از این تعداد 42 اثر واجد شرکت در نمایشگاه چهارمین جشنواره دو سالانه طلوع شدند که از این تعداد 5 اثر برگزیده شد .

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در این دوره رخ داد نقش تصویر سازی بود که برای اولین بار در این جشنواره لحاظ شد.

دراین جشنواره به نفرات برتر نیز لوح تقدیر و جوائزی به رسم یاد بود اهدا شد .

تهرام/1109/7247/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا