گوناگون

مسوولان ادارات نمین مکلف به اجرای مفاد تعهدات کسر از حقوق کارکنان بدهکار بانکی شدند

81188423 5738195

به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین روز سه شنبه در جلسه شورای بانک های نمین گفت: این طرح با هدف کسر حقوق بابت ضمانت بانکی کارکنان بد حق و حساب اجرا می شود.

سیدمهدی جوادی با اشاره به بالابودن حجم مطالبات معوق بانک های این شهرستان به ویژه در بحث مربوط به وام های مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی خواستار تشکیل کمیته وصول مطالبات برای کمک به رفع این مشکل در شهرستان شد.

وی همچنین از عدم سپرده گذاری سرمایه داران منطقه در بانک های شهرستان انتقاد کرد و گفت: سرمایه داران و صاحبان کارخانه های منطقه باید برای تقویت و توسعه منابع مالی شهرستان و نگهداری و پس انداز داشته های مالی و سرمایه های در گردش و جریان خود از بانک های عامل شهرستان استفاده کنند.

وی از مدیران بانک های عامل نیز خواست در چارچوب قوانین مربوطه در پرداخت تسهیلات با مردم مدارا کرده و در پرداخت وام های ازدواج به جوانان برای کمک به افزایش آمار ازدواج و جلوگیری از آسیب اجتماعی طلاق در منطقه بیش از پیش کوشش کند.

به گزارش ایرنا ، برخی مسوولان بانک های عامل نمین هم مهم ترین چالش خود را ناتوانی در وصول مطالبات معوق اعلام کردند و گفتند: این امر موجب پایین آمدن و یا ثابت ماندن درجه بانک ها شده و اختیارات بانک را برای پرداخت تسهیلات داخلی به متقاضیان کاهش می دهد.

امین حسن زاده مسوول صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان نمین نیز در این جلسه از

پرداخت دو میلیارد و 190 میلیون ریال توسط این صندوق در قالب وام ازدواج به جوانان منطقه در سال گذشته خبر داد.

وی افزود: پارسال به 98 نفر از متقاضیان توسط این صندوق هفت میلیارد و 580 میلیون ریال

تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

شهرستان نمین در 25 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

7120/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا