گوناگون

مشاور عالی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور از پروژه های عمرانی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بازارگان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، مناطق آزاد کشور به همراه محمد سعیدی کیا مشاور عالی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی، زیرساختی و طرح های توسعه این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید رضا مسرور مدیرعامل سازمان با ارائه گزارش از روند اجرای پروژه های عمرانی توضیحاتی درخصوص برنامه های آتی سازمان برای تسریع در بهره برداری پروژه ها ارائه داد.

ساختمان اداری درحال ساخت سازمان منطقه آزاد انزلی نخستین پروژه ای بود که مورد بازدید قرار گرفت و در جریان این مهم پیمانکار و مشاور، توضیحات مبسوطی در زمینه ویژگی ها و وجوه تمایز این ساختمان اداری و روند اجرای آن ارائه دادند.

در ادامه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق و مشاور دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور از تقاطع غیرهمسطح منطقه دیدار و از نزدیک با روند اجرای این طرح عمرانی آشنا شدند.

موج شکن های شرقی و غربی مجتمع بندری کاسپین که بزرگترین بندر ایران در دریای خزر است، سومین پروژه ای بود که مورد بررسی مدیران دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد قرار گرفت.

بازدید از شهرک صنعتی منطقه، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع مسکونی طاووس، طرح های گردشگری بخش خصوصی، طرح ساحلی و پروژه های در حال احداث سازمان در توریسم ورزشی در این محدوده بخش دیگر این برنامه بود.

در راستای این بازدید معاونان و مدیران سازمان و پیمانکاران و مشاوران پروژه های عمرانی سازمان نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا