گوناگون

مشاور وزیر کشوربر ضرورت تعامل بین کارگروه های زنان و خانواده تاکید کرد

81197792 5755034

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈفهیمه فرهمند پورˈ عصر چهارشنبه در نشست کارگروه زنان و خانواده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: وزارت کشور به تمامی استانها ابلاغ کرده در ذیل برگزاری این کارگروه ها، گروه های کاری کارشناسی را با حضور کارشناسان مجرب برگزار کنند تا در نهایت یک کار پخته و سنجیده به نشست کارگروه زنان و خانواده ارایه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون چند گروه کاری کارشناسی از سوی وزارت کشور در این زمینه پیشنهاد شده است، گفت: از جمله این گروه های کاری می توان به گروه های سلامت، آموزش، آسیب های اجتماعی و اشتغال زنان اشاره کرد.

فرهمندپور تصریح کرد: البته هر یک از استانها می توانند به اقتضای شرایط استان خویش گروه های دیگری را به گروه های فوق اضافه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست بر ضرورت ایجاد کار کارشناسی شده قبل از برگزاری کارگروه زنان و خانواده تاکید کرد و گفت: مجموعه استان آماده همکاری با کارگروه زنان و خانواده است.

ˈآیت الله آذرمیˈ با بیان اینکه تاکنون چهار کمیته کارشناسی در کارگروه زنان و خانواده استانداری کرمانشاه تشکیل شده است، افزود: این گروه های کارشناسی اشتغال، حقوقی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه مشارکت های فرهنگی و اجتماعی زنان است.

وی گفت: تاکنون در هر یک از گروه های کارشناسی مصوبات خوبی به تصویب رسیده است.

در ادامه این نشست قرار شد با توجه به فراوانی آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، خودکشی، بیماری های رفتاری و غیره در استان کرمانشاه گروه کارشناسی سلامت نیز به این چهار کمیته اضافه شود.

700/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا