گوناگون

مشترکان همدانی با کاهش مصرف برق، مشمول تخفیف شوند

81208623 5773477

به گزارش ایرنا ˈشیرزاد جمشیدیˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود:این شرکت به منظور تشویق بیشتر مشترکان به صرفه جویی در مصرف برق، در سالجاری تخفیفات متعددی را برای مشترکان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بهای برق برای کشاورزانی که تا 15 شهریورماه سالجاری ازمصرف برق در ساعات اوج مصرف ( ساعت 20 تا 24) خودداری کنند ، رایگان محاسبه خواهد شد.

وی گفت:صنعتگران نیز اگر بتوانند شیفت کاری خود را تغییر دهند می توانند از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند شوند.

مدیر امور برق ناحیه یک همدان ادامه داد:برخی کارخانه ها و واحد های تولیدی که دارای ژنراتور هستند اگر مولد های خود را در زمان اوج مصرف روشن کنند می توانند با مراجعه به شرکت برق و انعقاد قرار داد با این شرکت از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی عنوان کرد:مشترکان خانگی نیز با کاهش 10 درصدی مصرف برق می توانند از 20 درصد تخفیف در بهای برق مصرفی خود بهره مند شوند.

جمشیدی اضافه کرد:مشترکان خانگی باید حداکثر استفاده را از ظرفیت لوازم برقی مانند ماشین لباسشویی داشته باشند و در هنگام خرید کالا به برچسب انرژی آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه جایگزینی لامپ های ال ای دی به جای لامپ های پر مصرف نیز در کاهش مصرف برق بسیار موثر است گفت: با جایگزین کردن یک لامپ 20وات به جای یک لامپ 100 وات توسط 30 میلیون مشترک برق در کشور می توان مصرف برق را بسیار کاهش داد و با همین میزان کاهش، هزینه برق چهار استان را نیز تامین کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از کولرهای گازی ، میزان مصرف برق را چندین برابر می کند گفت: داد:با توجه به اقلیم خشک استان همدان، استفاده از کولر گازی که چندین برابر کولرهای آبی مصرف برق دارد باید در این استان محدود شود اما شهروندان همدانی تمایل زیادی برای استفاده از این کولرها دارند و این امر موجب افزایش میزان برق مصرفی آن ها می شود.

وی با اشاره به عملکرد امور برق ناحیه یک همدان در سال گذشته گفت:افزایش وصول مطالبات، کاهش ساعات خاموشی و توسعه و اصلاح شبکه ها از مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

شرکت توزیع برق استان همدان به 635 هزار مشترک خدمت رسانی می کند و در حال حاضر 100 درصد مردم شهر و روستای استان همدان از نعمت برق برخوردار هستند.

7530/576/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا