گوناگون

مشمولان دیپلم نوزدهم خرداد به مراکز آموزشی در گیلان اعزام می شوند

81190649 5742443

سرهنگ پاسدار وهاب محسن نژاد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم که موعد اعزامشان روز دوشنبه نوزدهم خرداد 1393 می باشد، باید برای اعزام به مراکز آموزش رأس ساعت 7 تاریخ یاد شده در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان واقع در رشت، بلوار خلیج فارس، جنب اداره منابع طبیعی حضور داشته باشند.

وی با تشریح ماده 58 قانون وظیفه عمومی اصلاحی 22 آبان ماه سال 1390 افزود: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد، شش ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

سرهنگ محسن نژاد اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یک سال باشد، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، فراری محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی ، ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری خواهند کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان ساخت: مشمولان متاهلی که مرکز آموزش آنان خارج از استان تعیین شده ، می توانند قبل از تاریخ اعزام خود به معاونت وظیفه عمومی گیلان مراجعه کنند تا با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی ناجا و در صورت وجود مرکز آموزش در داخل استان، نسبت به تغییر مرکز آموزش آن به گیلان اقدام شود.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا