گوناگون

مشکلات حاشیه شهر زاهدان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی ظهر پنجشنبه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان در بازدید از منطقه کریم آباد اظهار داشت: بهبود زیست برای ساکنان شهر به ویژه مناطق حاشیه ای باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی ابراز داشت: ایجاد فضای مناسب شهری به فراخور فرهنگ، روحیات و بوم منطقه از جمله مسائلی است که باید مدنظر مدیران شهری قرار گیرد و فضاهای ایجاد شده منجر به تامین امنیت و آسایش مردم شود.

وی در این بازدید خطاب به مدیران شهر اظهار داشت: توجه به موضوعات و رفع نیازمندی های شهر و رعایت حقوق شهروندان باید مسئولانه بوده و صیانت از حریم شهر با جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز توسط شهرداری در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه توسعه شهری بدون مشارکت مردم و مشارکت پذیری اقشار مختلف شهروندان امکان پذیر نیست ادامه داد: توسعه در گرو مشارکت همه‌جانبه است و در این راستا باید با ایجاد و تعامل دو سویه برای دستیابی به شهری سالم، آباد و عاری از جلوه‌های کسل کننده و نامطلوب تلاش کرد.

استاندار در بازدید از نقاط حاشیه ای شهر همچنین اذعان داشت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان باید متناسب با نیاز های شهر، آسیب‌ها و مشکلات شناسایی و مطابق با ضروریات هر منطقه اقدام به رفع مشکلات کرد.

هاشمی همچنین خواستار ارایه خدمات شهری به طور یکسان و عادلانه در تمامی نقاط شهر شد و گفت: زیبا سازی حاشیه شهر همچون نقاط مرکزی شهر به منظور برخورداری تمامی اقشار از امکانات شهری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا