گوناگون

معاون استاندار آذربایجان شرقی: وظیفه مسوولان رسیدگی به نیازهای دستگاه های اجرایی است

81150760 5671690

محمد صادق پورمهدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از دفتر مرکزی پزشکی قانونی تبریز در گفت و گو با ایرنا، افزود: شاید خدمات برخی دستگاه ها در مقایسه با دیگر دستگاه ها کمتر باشد، اما به دلیل اینکه در مواقع خطر و حوادث غیرمترقبه ارایه می شود از اهمیت بسیاری برخوردار است و خدمات پزشکی قانونی یکی از آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل با توجه به اینکه در نقاط حاد و حادثه خیز خدمات می دهد کارش سخت و زیان آور بوده و باید مورد حمایت مادی و معنوی دولت قرار گیرد.

پورمهدی گفت: در این بازدیدها، با بررسی مسایل و مشکلات، اگر امکان کمکی از سوی حاکمیت فراهم باشد دریغ نخواهد شد، چون خدمات این دستگاه ها حیاتی است.

وی افزود: کمک به این نوع دستگاه ها، در برنامه دولت قرار دارد و با اینکه در گذشته کمک هایی شده اما لازم است این کمک ها تداوم داشته و بر میزان آنها افزوده شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش خواهیم کرد گره های کور این ادارات را باز کنیم و با فراهم کردن امکانات لازم، زمینه ارایه خدمات بهتر به مردم را فراهم کنیم.

پورمهدی اظهارکرد: البته اداره کل پزشکی قانونی استان امکانات خوبی دارد و به دستگاه های روز مجهز است اما نیاز به تقویت دارد.

وی توجه به زیرساخت ها به منظور خدمات دهی بهتر به مردم و کاهش تردد آنها در سطح شهر را از اهداف دولت در قبال دستگاه ها عنوان کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید از بخش های مختلف مرکز پزشکی قانونی تبریز دیدن کرد.

7233/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا